بسازیم ایرانی آباد، با مردمانی سربلند و خوشبخت؟

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 آبادانی چیست ؟ و خوشبختی در کجاست؟ و چکونه آیا مملکی و شهروندان آن میتوانند سربلند بوده ، به سرزمین های خود افتخار کرده ، زندگی شیرینی داشته ، خوشبخت زندگی کنند ..
آبادانی در  صورتی حاصل آید ، که تمام محیط های زیست شهروندان ، بر اصولی زیبا ، هم آهنگ با هنرها و تکنیک های که تولید کننده محیط هائی ثروتمندند ، ساخته و پرداخته گردند . که از آنها چند نمونه ای در مورد مرکز اصفهان چهار باغ درشبکه های مجازی بعرض رسیده است و اصل آنها که مربوط به آبادانی همه شهرها و بدنبال آن آبادانی کشورمیباشد ، در کتابی که چند سال پیش از طرف ایرانی اسکار چاب شده به عرض رسیده است . دراین کتاب توضیحاتی وجود دارند ، مربوط به چگونگی اینکه ، برای ساختن افکاری ثروتمند ، محیط های زیستی لازم هستند ، که ثروتمند باشند که چگونگی آن ، در آنجا بررسی شده است . و همچنین راه و رسم نجات از فقر فکری و دست یابی به ثروتهای فکری ، روشنائی های ارزشمندی را ارائه میدهد .و چگونگی راه نجات از فقربطور کلی ؟، که در برانداختن فقر فکری ، و جانشینی آن با ثروت فکریست را بنمایش میگذارد .زیبائی نوشته های این کتاب در آن است که برای فرزندان آینده مملکت ما ایران ، اول و قبل هرچیز زندگی کردن ، و معنای واقعی ، و ارزش های آنرا ؟ قبل ازخواندن و نوشتن آموزش میدهد .
آری آنکه پس از فردای  تغییر حکومت امروز در ایران چه باید کرد؟ ، همه پایه های آن درآن کتاب نوشته شده است ، که پس از بررسی وارزشمند تر شدن.مطالب آن ، توسط مجالس انتخابی ، مورد اجرا قرار خواهند گرفت . آنچه امروز مهم است چگونه میتوان کشور ایران امروزرا از دام های هوشمندانه دشمنان ، ونادانی دوستان خدمت گذار، نجات داده ، به مسیری دست یافت که انسان وانسانیت ، ودرستی در همه کاررا مرکزیت قرارداده ، بطوری که در ، این تغییر وتحولات خونی از دماغی بیرون نیاید. ؟ در این کار هنرمندانه ، نیاز به همکاری همه هست ، و وظیقه هر ایرانیست که این کشتی طوفان زده را از این همه طلاتم خطرناک با ظرافتی ، و در سایه ای از افکاری سنجیده به ساحل برسانند ، که به جز زیبائی های یک زندگی خوب چیز دیگری نباشد. این چنین چیزی دریک صورت ممکن است ، که همه دست در دست هم داده ، بساط ساده لوحی ، حرف های بی پرپایه و غیرعاقلانه را بدور ریخته ، حرکتی حماسی زیرآفتاب پروژه ای ، که طراحی آن عالمانه است ، یعنی درسایه علوم نوشته شده ، است را ، انجام دهید (هرکسی که بخواهد ، میتواند محبت کرده ، درهر موردی ، که دوست دارد ، هر سوالی را که خواهان است ، مطرح کند . اگر سوال درست باشد ، بهترین جواب را خواهد داشت.)
تا که بتوانیم تغییر دهیم فضای ظالمانه ، بنیان یافته بر نادانی و کشت و کشتار را ، جامعه ای که فروخته است وجدان خود را در سایه فرمی که یافته از داستان های قلابی که صفویان در ایران ساخته اند ، بد تر ازهمه با خواندن نماز( آنجه آمده است که انسان ها را بخدا نزدیک کرده تا که هرچه بیشتردرستی را پیشه کنند) فاتحه دستگاه های قضاوتی هر انسانی ، و پاداش حاصل یافته از آن ، که در وجدان هر کسی است ، در ایران خوانده شده است . اغلب نماز خوان های امروزی بعلت رفاقتشان با خدائی که برای خود ساخته اند ، خود را بی نیاز از داشتن صداقت دانسته و نادرستی را مقدم بر درستی و احترام به حقون دیگران میدانند ، پیش خود میگویند خدایا ما که خودت میدانی چاکرتیم ، و پیش خود خدا را رفیق خود دانسته، و میگویند بلاخره خودش هوای ما را دارد . و معتقدند که با خواندن نمازهای شبانه روزی ، اگر جائی هم گناهی کردند بخشیده خواهند شد ..حاصل همه این داستانها ، ملتی را ساخته که نادرستی را بنام خدای خودش میکند ، در بالای همه نامه ها و همه کارهائی که میخواهد انجام دهد مینویسد بنام خدا ، نتیچتا ایرانی ساخته شده است که محضر حضور همه هست ، مردمانی که ، به همدیگر اعتماد نداشته و در هر فرصتی عده ای که فرصتی بدست آورند ، سر دیگری کلاه میگذارند .
زمان آن رسیده که خود را از چنین جوامع گمراه و ناسالم نجات داده ، به دنیائی انسانی ، درست ، با کردار و اخلاق و رفتاری نیک جایگزین کنیم . چگونه آیا چنین راهی ؟، با چنین شرائطی ؟ که مملکت ما امروزه دارد ، عملی است .؟ پشنهادهای زیر را به کسانی میکن ، که علاقمند ساختن کشور خود هستند ، لطفا هر کسی خود را در نظریات زیر می بیند و یا دارای قدرت فکریست و فکر میکند، که میتواندنظریات زیر را ارزشمند تر کند ، از هر کاری که میتواند دریغ ندارد .
آلترناتیوی بصورت یک تکیه گاهی  مستحکم ؟ که بتواند در صورت تغییر حکومت در ایران توان شایانی داشته ، برای حل و فصل مشکلات از هر گونه ای که باشد ، باتوانی طوفان شکن قدرتی داشته باشد که هیچگونه فرصتی به دشمنان ایران و همچنین دوستانی که دارای افکاری مخربند ، با خیال اینکه آنچه فکر میکنند درست است ، داده نشود .نباید فراموش کرد که ایران سرزمینی است که همیشه دشمن در آستین است .
پیشنهاد میکنم که هر چه زودتر،  شروع کرده ، تکیه گاهی ملی و آگاه ، برای ساختن آینده ملت ایران بسازیم ؟ قبل از انجام هر حرکتی ،.ایجاد دو مجلس ، یکی شورای ملی و دیگری مجلس سنا ، همانطوری که قبلا در مورد طرز ایجاد و طرز کار آنها توضیحاتی بعرض رسید ، هر کدام بانصد نفر واز با سواد ترین ایرانی ها خواهند بود ، که در ابتدا و شروع کار، هم نمایندگی مجلس را بعهده خواهند داشت و هم مدیریت پست های حساس مملکت را ، که توسط آنها کارگردانی خواهند شد ، بدان معنی که برخی از نمایندگان در ابتدا میتوانند دو شغل را دارا باشند . و از طرف دیگر همه مطالب را دسته جمعی مورد بحث و گفتگو و اجراء قرار میدهند . چیزی که جلوگیری میکند از هر حرکت نادرستی . .
برای ساختن دو مجلس بالا (که تعداد آنها هزار نفر میباشد و این هزار نفر دارای دو مدیر و هشت معاون خواهند بود) نیاز به ده نفر از شخصیت های برجسته و باسواد و آگاه خارج از کشورخواهد بود که برنامه ریزی و کارگردانی برای ساختن دو مجلس را بعهده گرفته و بهترین ها در میان همه ایرانیان هرکجا که هستند خصوصأ داخل کشور را در نظر گرفته فراهم آورند.
در ابتدای ، هر حرکتی نیاز به یکنفر خواهد بود ، که او بدنبال ، میتواند اکیپی را سازندگی کند ، جهت ایجاد هم آهنگی و انتقال نظریات ، دو مجلسی که ساخته میشود ، به دیگر کشورهای جهان ، و نظریات دیکر کشورها ، چه از نظر سیاسی و چه از نظر اقتصادی و ، چه از نظر فرهنگی را بدرون دومجلس انتقال دهد .که بایستی این چنین شخصی چندین زبان زنده دنیا را بشناسد و با سیاست دنیا و برخی سیاستمداران آشنا باشد ، او بایستی بتواند فارسی را نیز به عربی ترجمه ، و اعرابی را که فارسی صحبت میکنند به فارسی برای دیگر ایرانیان ترجمه نماید . خواهشمند است از شخصی که چنین توانی را دارد ، هرچه زود تر خود را داوطلب نماید ، تا که بتوانیم آلترناتیو بالا را پی ریزی کرده و ساختمانی مستحکم بر روی آن استوار سازیم .. ..
تبصره ای به عرض برسانم  انتخاب این افراد تا اینکه ، در مراحل بعدی دانشکده هائی با انتخاب بهترین تحصیل کرده انجام شود ، و ما بتوانیم در این دانشکده ها دانشمندانی را بسازیم که استثنائی باشند و بتوانند امور مملکت خود را بعهده گرفته و جوامع ایرانی را روز به روز به بالا و بالاتر برده و همه نوع امنیتی را برای شهروندان فراهم آورند ، انتخابات فعلی فقط پایه هایش بر سواد و آگاهی است و زن یا مرد و یا هر ایدئولوژی و یا مذهبی نقشی در انتخاب نخواهند داشت ..
پس از تعویض حکومت ، و جانشینی آن توسط با سوادترین ها ، که این تعویض دارای راه های گوناگونی است ، که برخی از آن به عرض میرسد . در این دوران همه کارها و مدیرت ها در اختیار دو مجلس قرار میگیرند و آنها دسته جمعی کارها را دنبال کرده و مملکت را تا روی کار آمدن مدیران و انتخابات نوع حکومت و طرز حکو.مت کردن ، همه کارها را مدیریت کرده ، مسائل را از هرگونه که باشند ، اداره میکنند ، پس از مدتی که کارها سرو سامانی گرفت ، دومجلس بالا بلافاصله مجلس سومی را ، از نمایندگان مردم ، بکمک انتخابات آزاد انجام داده ، و با دقت در ساختمان آن فعالیت خواهند کرد ، این مجلس خواسته های مردم را پس از بررسی و حلاجی ، نتایج آنرا به مجلس دوم ، برای تهیه سوالات ، و از آنجا جهت بدست آوردن بهترین جواب به مجلس سوم خواهند فرستاد ، پس از این ، موضوع نوع حکومت و طرز حکومت کردن و مدیرها ی مملکت مورد بحث قرار خواهند گرفت و انتخابات در باره آنها انجام خواهند شد .، احتمال اینکه برخی از افراد دو مجلس انتخابی ، به پست هائی خارج از مجلس ، انتخاب شوند ، امکان خواهد داشت . آنچه که با نظر و بحث در هر سه مجلس ، انجام میگردد . تعداد نمایندگان هر سه مجلس حدود هزار نفر خواهند بود، که آن نیز در هر سه مجلس مورد بررسی قرار خواهند گرفت ..
در اینجا لازم می بینم مطالبی در مورد حکومتی را به عرض برسانم که خود را سوار گردن ها دانسته و بازهم تکیه گاهش بر روی ملتی است که روحانیان قبلی درساختن فرم مردم امروز ما ، تلاش های پی گیر و قدرتمندی را داشته اند ، ( چرچیل سیاستمداری که توانسته است در بازی های سیاسی خود در مورد ایران آرامشی داشته باشد ، در سوالی که از اوشده است درمورد همسایه انگلیس ، ایرلند که چطور نتوانسته است این کشور کوچک را مثل دیگر کشورها ببازی بگیرد ، در جواب میگوید برای اینکه ما در کار خود موفق باشیم ، نیاز به ملت هائی داریم که اکثر آنها نادان و عده ای قابل ملاحظه خائن و وطن فروش ، در آن باشد ، متاسفانه ایرلندی ها این طور نیستند . در جائی دیگر گفته میشود بایستی ایرانیان را همیشه گرسنه نگاه داشت وگرنه سواری بر آنها ، ممکن نیست . ملت ایران تا زمانی که قبول میکند گرسنگی بکشد ،همه بر آن سوارند و پیاده هم نمیشوند ، تا زمانی که از کتاب ها فرار میکنید از دام نادانی ها رهائی نخواهید یافت و باز هم همه سوارند ) چرا ملتی که بخاطر نا آشنا بودن با تاریخ خود ، زنجیرهائی را به گردن و پاهای خود انداخته و به آن عادت نیزکرده است ، و از این اسارت نیز لذت می برد . و حاضر نیست از آنها هم چشم بپوشد . آری بخاطر این عادتها بود که ، افرادی آمدند و حکومتی ساختند ، ظالمانه و بیرحم ، پست های مملکت را در اختیار کسانی گذشتند که همآهنگ با بیرحمی آنها ، نادان بودند و نادانانی ها کردند ، و تا آنجا پیش رفتند که هم خود را فروختند ، وهم مملکت را ، آنها که توانمندی لازم در کار خویش را نداشتند از خود هرگز سوال نکردند که چرا به آنها پست هائی واگذار شده است که نه عرضه و نه توان انجام آنرا دارند ، آنها نیز در سایه ، و به کمک دشمنان ، مملکت و همه چیز آنرا به چوبه های دار واگذاشتند. .در مملکت ایران ، دورانی تاریک و سیاهی گذشت و یواش یواش دار مکافات ، چرخش روزگار دارد نزدیک میشود ، رفسنجانی سررش زیر آب میرود ، یزدی که پاداش روزگار، وجودش را گرفتار نکبت ها کرده است ، بطوری که شبها صداها و فریادها ی زندانیانی ، که در ساختار و بنیانگذاری آنها ، او، و افکار پوسیده اش ، زندان بان است ، چرخش روزگار سیاه میکند سیاهکاران را، و امروز روز پاداش ها ست . .گویند در دنیا هر گز نمیتوان از ظالمین در خواست کرد که دست از ظلم کردن بدارند ، شاید این حقیقت داشته باشد ، برای آنهائی که گوشهای شنوا نداشتند و چشم ها را ، بر روی بدار آویخته گان و خونهای ریخته از گلوله ها بستند ، آنهائی که عمرشان رو به پایان است و کارهائی را کردند ، که صداهای درد آور کارهای آنها جهانی را به تاسف واداشته است ، آنها ناله ها و فریادهای درد و درد آوری را در آسمان ایران آنچنان طنینی انداختند که ، پاداش های دلخراشش درحال برگشتنند ، و تنبیه خواهند کرد ، فرزندان روحانیان را زیرا که خود آنها حتمأ در سایه نکبت روزگار ، روزهای نکبت زده و در آوری را طی میکنند .. .، دراینجا روی سخنم با فرزندان و نوه های کسانی است که بنیانگذار و کارگردانان حکومت امروزند ، شماها بیدار شوید و فراموش نکنید که روزی که ورق برگشت تاوان های سنگینی در انتظارتان هست ، خواهشمند است به قبرستانها مراجعه کنید تا شاید دریابید که صاحبان این همه عکسها بسیاری از آنها بی گناه بوده و همه خانواده دارند که همه عزا دارند ودر سایه کسانی مردند که گرفتارمال و مقام دنیا بوده ، تا آنجائی که فروختند مملکت ومردمان بیگناه را.. ، بطوری که خارجی ها باز و هنوز به خاطر نتایج بدست آورده در سالهای اخیر ، امید و هوس ها برای آنها کم نشده و باز در حال حاضر تلاش میکنند به ایران حمله کنند ، خوشبختانه بخاطر قدرت نیروی دفاعی ، این فکر برای آنها به هیچ وجهی عملی نیست ، واین تکه برای آنها بس بزرگ است ولی توان به آتش کشیدن را دارند ، برای نجات خود ، ازنجات مجازات های آینده برای فرزندان خود ، دست به دست ایرانیان وطن پرست داده ، ایران را از دامهائی که برایش پیش بینی میشود نجات دهید ، فراموش نکنید به هر کجای دنیا که بروید حساب های بانکی شما وسیله مجازات های شماها خواهند شد ، اگر با ملت ایران برای تعویض این حکومت همراه شدید ، آنها بخاطر اینکه خودشان نیز گناهکارند ، شماها را خواهند بخشید . . حکومت امروز ایران بنا بدلایل زیر محکوم به شکست است 1- پایه ریزی آن در سایه ظلم و جنایت 2- قرار دادن کارهای مهم به افراد ناچیز ، و بفراری دادن طبقات مثبت و تحصیل کردهها 3- اقتصاد،؟ آنچه در سایه ناتوانی ها ،هرگز اجازه نخواهد داد اقتصاد را شکوفا کرده ، برای شهروندان یک زندگی متعادل چه از نظر مادی و چه از نظر معنوی کار ساز باشید . 4 – پاداشی که روزگار برای امثال شماها طبق شواهد تاریخی که همیشه در گذشته ها انجام داده است ، در مورد شما ها نیز انجام خواهد داد ، 5- بکمک پیشرفت روز افزون ، و قدرت پخش آگاهی ها ، ایرانیان از خواب بیدار شده با تاریخ و کارهای پانصد سال گذشته و نوشته های قلابی صفویه ها ، آشنا خواهند شد.6- عدم اعتماد ملت به حقیقت کسانی که نزدیک 38 سال است همه باهم در جابجائی یکدیگر و در شرکت بیهودگری ها همراهند . . ، .
. . این بنفع همه ملت ایران است خصوصأ خانواده های آنهائی که حکومت میکنند که حکومت را تغییر داده و به دست باسوادترین افراد قرار بدهند ، زیرا همان طوری که قبلا توضیحاتی به عرض رسیده است ، ایران دارای امکانات فراوانی است ، که میتوان در پناه آنها آنرا آبادان و سربلند کرد با مردمانی خوشبخت . . دست در دست داده همان طوری که روزی پای صندوق ها رفتید و به حکومتی رای دادید که ………….همه باهم از شرکت در انتخابات آینده خود داری کنید و همان طوری که با رای خود به حکومت امروز حقانیت دادید با ندادن رای خود این حقانیت را پس گرفته کمک کنید که حکومت آینده ایران در دست داناترین ها افتاده و موفقیت تظمین شده ای را به ایران و ایرانی ها هدیه نمائید .و بدانید که اگر چنانچه باز آخوندی را انتخاب کردید، حتما دشمنان ایران کشور را به آتش خواهند کشید، زیرا که همه از ملاها خسته شده اند ، حتی آنهائی که برای استقرارشان زحمت های بسیاری کشیده و پولهای فراوانی خرج کردند . . به امید موفقیت ایران همه موفق باشید . جاوید باد ایرانی آباد با مردمانی سربلند و خوشبخت .

………………اسکار ایرانی پاریس ……بهمن 1395

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.