آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

بحران زیست محیطی، و حضور تروریستهای حشدالشعبی و فاطمیون در ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

امین بیات
بحران زیست محیطی ، و حضور تروریستهای حشدالشعبی ، فاطمیون، زینبیون در ایران و بر افراشتن پرچم عراق در خوزستان ، لرستان و تهران:
بحران زیست محیطی و عدم توجه به آن که امروز اثرات مخرب بخشی از آن آشکار شده، نمونه بارز آن با ریزش بارانهای سیل آسا در اکثر استانهای ایران، باعث خرابی زیر ساختار صنعتی ، کشاورزی و بخصوص ویرا ن شدن خانه و کاشانه میلیونها نفرازهموطنانمان گردیده، اثرات بی توجهی و نداشتن مدیریت برای ساختن زیر بنا و روبنای جامعه بوده، که با بحرانهای طبیعی کاملا بی حفاظت ساخته شده که با هر سانحه طبیعی تبدیل بیک بحران اجتماعی ودر آینده نزدیک به یک بحران سیاسی نیز تبدیل خواهد شد.
از چگونگی وسعت خرابی و ویرانی بطور وسیع در اخبار و در اینتر نت گزارش شده است که دولت در مرحله اول بطور آشکار بهت زده ونمیدانست چکار باید بکند، تا اینکه بالاخره از تدارکات حفاظت زیست محیطی داخلی مایوس و بدعوت قاسم سلیمانی تروریست دولتی و شناخته شده ،از تروریستهای” حشدالشعبی”و”جنبش النجبا” شاخه های دیگر تروریستی از عراق،افغانستان, پاکستان آنهم به بهانه کمک رسانی به سیا زدگان ، با بوق و کرنا وارد ایران شدند.
مهمترین تکیه گاه دولت ورشکسته و تروریست ایران در منطقه عبارتند از:1- سپاه بدر در عراق.2- حزب الله در لبنان 3 -سپاه فاطمیون از افغانستان 4- حوثی ها از یمن و القاعده و زینیون پاکستانی، امثالهم میباشند.
اصلی ترین تکیه گاههای جمهوری اسلامی ایران سازمانهای تروریستی شناخته شده میباشند، این گروهها قطعنا در نقش اهرم فشار و سرکوب مردم ایران در مرحله نخست و نشان دادن به افکار عمومی بین المللی برای دفاع ازانقلاب اسلامی به ایران کشانده شده اند تا ترس و وحشت درمیان مردم معترض بیافرینند و بمردم بفهمانند، اگر پا از پا خطا کنند، تکلیفشان با تروریستهای دعوت شده به سر زمین ایران است،و میدان جنگ از دمشق به خوزستان ، لرستان و در نهایت به تهران و مشهد کشیده خواهد شد.
اما از آنجائیکه هدف و استراتژی این گروهها با نظم و سیاست خاور میانه مغایر است ، و نمیتواند با ناتوی عربی که در منطقه شکل گرفته است از لحاذ تجهیزات جنگی مقایسه شوند ،و بر عکس این لشگر کشی آنهم تروریستی به ائتلافهای منطقه ای علیه جمهوری اسلامی تروریست پرور را بمراتب تقویت خواهد کرد.
ورود گسترده نیروهای”حشدالشعبی”عراق به فرماندهی”ابو مهدی”و لشگر فاطمیون تروریستهای شناخته شده از مرز ایلام وخوزستان به ایران به بهانه کمک رسانی به سیل زدگان با نمایش ادوات نظامی در سطح شهر اهواز و اندیمشگ و در شهر های لرستان در خرم آباد به نمایش قدرت مشغولند، با بر افراشتن پرچمهای خود ، آشکارا شهرهای خوزستان و لرستان را به تصرف خود با پشتیبانی سپاه پاسدان در آوردند.
برای همگان روشن است که در ایران بخاطر سیلاب و کمک به سیل زدگان مشگل کمبود نیرو نبوده وطبیعتا ارتش و سپاه ، بسیج و همچنین خیل عظیم نیروهای مردمی داوطلب برای کمک و مهار سیل کافی بوده است.
هدف شوم و ضد مردمی سپاه پاسداران تروریست ازدعوت این دو نیروی خارجی زیر نظرخود به دواستان خوزستان و لرستان را باید در اعتراضاتی که در روزهای گذشته از جانب مردم سیل زده انجام پذیرفت، دانست.
جمهوری اسلامی ایران سالها به کتمان حضور نظامی در سوریه را که برای حفظ نظام خانواده آدم کش اسد فرستاده بود و موجب قتل هزاران نفر از مردم سوریه شدند و هنوز که هنوز است وقیحانه حاشا میکند و تنها بسنده به این میکند که بهانه واهی و دروغین برای حفاظت از قبر زینب نوه محمد ، سپاه با تمام تجهیزات در آنجا مستقر بوده است، اما امروز که دیگر قادر نیست در عراق ، در سوریه و در لبنان حضور نظامی داشته باشد ، به بهانه کمک به سیل زدگان ، ایران قبلا هم مرکز تروریستهای جهان بود ولی با حضور رسمی این دو سازمان تروریستی تکمیل شد.
قبل از هر چیز باید به بی لیاقتی ارتش و سرانش گفت که شرم بر شما باد که باصطلاح حافظ مرزها بودید وبه این سادگی مشتی تروریست آدم کش را با سلام و صلوات وارد ایران کردید، و زمینه جنگ داخلی را چیدید.
خبر ها حاکی از آنست که در اهواز با تظاهرات مردم صدای شلیک گلوله شنیده شده ، و در لرستان نیز با حضور نیروهای سرکوبگر در خیابانها ملموس است .
در اعتراضات سال 88 مردم به نتیجه انتخابات و تقلب آشکار، سپاه پاسداران از نیروهای تروریستی حزب الله لبنان جهت سرکوب اعتراضات مردم استفاده کرد، رژیم از ترس و وحشت فوق العاده از مردم اکنون از تیپ فاطمیون و حشدالشعبی و واحد های سرکوبگر آنها را در اهواز مستقر و نیروی آنها را بنمایش افکار عمومی گذاشت برای سرکوب مردم ، و تعدادی از معترضین در این ارتباط دستگیر شدند.
در اوج جنگ داخلی در سوریه در سالهای 1394 و 95 حدود ده هزار افغانی از طرف ایران به سوریه اعزام شدند، که امروز ناچارند خاک سوریه را ترک کنند، و دولت آمریکا در ژانویه گذشته تیپ فاطمیون را در فهرست تحریم های خود قرار داد، جوانان بیکار افغانی در برابر دریافت پول و وعده های دریافت اقامت در ایران تشویق به رفتن جنگ در سوریه با دریافت ماهانه 200 یورو ،شدند ، و تا بحال تعداد دو هزار تن حد اقل از این جنگ جویان کشته شده اند.
حشدالشعبی در بیانیه خود اعلان کرده است که ورود نیروهایش به خاک ایران” بمنظور حفاظت از برخی مناطق عراق به خصوص شهر العماره مرکز استان میسان عراق ، از ورود سیل میباشد.” البته کلیه ی فرماندهان دستگاه تروریستی حشدالشعبی همراه این نیروها بعنوان کمک رسان وارد خاک ایران شده اند، در جنگ هشت ساله صدام نتوانست پرچم عراق را در اهواز به اهتزاز در بیاورد، اما مردم اهواز شاهد بر افراشته شدن پرچم عراق بکمک سپاه قدس در خوزستان و لرستان شدند ،و همچنین پرچم عراق بر برج آزادی تهران آویخته شد و از طرفی روحانی مهماندار ” فاتح الفیاض ” رئیس تشکیلات تروریستی” حشد الشعبی” در کاخ ریاست جمهوری شد.
تاریخ ،افراد،نیرو و یا کشوری که با تروریسم و آدم کشی در ارتباط باشد را از یاد نخواهد برد، و بالاخره در سطح بین المللی نقاب ازچهره دولت تروریستی ایران برداشته شد، آنهم توسط دولت ایالات متحده آمریکا که خود دستش در تروریسم پروری، مانند دولت داعش ،آغشته بود.
افراد ،نیروها و کشورهائیکه از سپاه پاسداران ایران دفاع میکنند ، همان هائی هستند که دیر زمانی از ” جبهته النصر ” یا القاعده در سوریه و یا از نیروی تروریستی ” فتح الشام” حمایت مالی و نظامی میکردند، این حقیقت است که دو کشور ترکیه و قطر با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی مخالفند ،میباشند و این مسئله ثابت میکند که ائتلاف این دو کشوربا ایران در پناه دادن به گروههای تروریستی هم عقیده اند، وهر کدام به نوعی از تروریسم حمایت میکنند یا خود در تروریسم دست بالا را دارند.
مقتتدا صدر آخوند عراقی در رابطه با حضور “حشدالشعبی ” در ایران اظهار نظر کرده که اول عراقیها باید از مشگلات سیل رهایی یابند ، بعد از آن آماده ایم که به همسایگان خود کمک کنیم و اضاف کرده که مسئولیت کمک رسانی به مناطق سیل زده تنها به عهده ارتش و کمیته های مردمی خود جوش میباشد.
“حشدالشعبی ” مجموعه ای از نیروهای مسلحی هستند که زیر نظر مالی نیری سپاه قدس در عراق به آدم کشی مشغولند.
در سال 2001 قانونی در آمریکا تصویب شد علیه تروریسم و بر خورد با آن، این قانون بدولت آمریکا اجازه میداد که از نیروی قهر یا نظامی علیه هر نیروی شناخته شده تروریستی ، استفاده کند.
مجلس بی خاصیت اسلامی که اکثریت آنها دست نشانده سپاه بوده و یا هستند با پوشیدن لباس سبز سپاه و انتشار آن در صفحات مجازی یکبار دیگر به گذشته ننگین خود صحه گذاشتند ، برای این جماعت تجربه ی جنگ داخلی در افغانستان، عراق، سوریه و لیبی کافی نبوده، سر نوشت ارتشهای این کشور ها واز ابعاد تلفات جانی و مالی آنها درس عبرت نگرفته که با اینگونه شیوه های مسخره بهانه ی بیشتر بدست امپریالیسم “بشر دوستانه” بدهند، بزرگترین خطر هم برای دولت و مجلسیان و هم برای مردم ایران در گیر شدن در یک جنگ نا برابر از همه لحاذها، آنهم با این شکل و شمایل ، یک طرف عده ای تروریست آدم کش و طرف مقابل امپریالیسم سلطه گر ، که در یک حمله بزرگترین ارتش آنروز خاور میانه عراق را درمدت کوتاهی تار ومار کرد و فقط پانصد هزار کودک کشته شد،
در شرایط امروز جنبشهای اجتماعی ، عوامل سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی مالی همه در جهت بروز تغییر جو موجود بیک جو خطرناک جنگی گام بر میدارد.
با ابزار قهر و جنگ و صرفا با اتکاء به این نیروهای تروریستی ، در دراز مدت نه در برابر مقاومت مردم ایران میتوانید ایستادگی کنید و نه در برابر تهاجم امپریالیسم جهانی، تنها کشور و ملت ایران را به نابودی می کشانید.
با کمی تامل و بر رسی میتوان به این نتیجه دست یافت که شرایط موجود در ایران که دولت جمهوری اسلامی در کلیتش بوجود آورده است ،نومید کننده و از قبل میتوان به شکست مفتضحانه آن نوید داد.
و از طرفی مجموعه ی تحولات در چهار دهه ی اخیر، آرایش مواضع نیروهای سیاسی و در غلطیدن آنها به منجلاب و پیروی از حکومت ارتجاعی اسلامی، هر روز بیشتر مردم ایران به نا امید شدن از این سپاه و این دولت و رهبری ، و قرار گرفتن مردم در برابر دولت و سپاه و رهبر ، کار را به مقابله روبرو میکشاند، مردم را در برابر مشتی تروریست داخلی و وارداتی با برنامه قرار میدهید تا بخیال خام خود برای برون رفت از بحران اقتصادی که هر روز بیشتر راه نفس رژیم را می بندد ، چاره ای بیندیشید، همه ی شواهد نشان میدهد که کلیت نظام از “اصلاح طلب”و “اصولگرا” که هیچ تفاوتی با هم ندارند، راهکار عملی برون رفت بجز مقابله با مردم در داخل و جنگ با ناتوی عربی وبا پشتیبانی لژستیکی سرمایه داری جهانی،ندارید و فاقد راه حل سیاسی هستید.
Bayat.a@freenet.de
https://facebook.com/amin.bayat9
14.04.2019

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.