بازداشت نازنین زاغری تبعه ایرانی – بریتانیایی تأیید شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

رنگین کمان: نازنین زاغری شهروند ایرانی – بریتانیایی توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان دستگیر شد. اتهامات وی “مشارکت در پروژه های براندازی” و “مشارکت در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم جمهوری اسلامی ایران” اعلام شده است.

به گزارش میزان ، روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: « نازنین زاغری در پروژه های براندازی مشارکت داشته است. طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی درراستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.

خانم نازنین زاغری تبعه ایرانی – انگلیسی است که در تاریخ ۱۵ فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

ایشان با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.نامبرده یکی از سرشبکه های اصلی موسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس های رسانه ای و جاسوسی دولت های بیگانه فعالیت های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است.

به گزارش دویچه وله نازنین زاغری، ۳۷ ساله، مدیر برخی پروژه‌های بنیاد تامسون، نهاد خیریه وابسته به رویترز بوده است. او در راستای فعالیت‌های بشردوستانه پس از زلزله بم به این شهر رفته و مدتی در آنجا مشغول امداد و کمک‌رسانی بود.

روابط عمومی سپاه کرمان اما این فعال مدنی را به همکاری در “پروژه‌های براندازی” متهم کرده است.

مأموران سپاه جلوی خروج دختر دو ساله او، گابریلا را نیز گرفتند و این کودک در حال حاضر نزد والدین خانم زاغری نگاهداری می‌شود.

ریچارد رتکلیف، شوهر نازنین زاغری، چند روز قبل اعلام کرد هیچ خبری از همسرش ندارد. او احتمال داد که این بی‌خبری ناشی از انتقال خانم زاغری به سلول انفرادی باشد.

سپاه پاسداران کرمان اما در اطلاعیه‌اش نوشته: «نازنین زاغری در یک سوئیت در زندان کرمان نگهداری شده و مرتبا با خانواده خود تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است. در حال حاضر پرونده ایشان برای انجام مراحل قضایی به تهران ارسال شده و تحقیقات تکمیلی توسط مامورین سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام می‌باشد.»

در سال‌های اخیر بازداشت و زندانی کردن شهروندان ایرانی که تابعیت یک کشور دیگر را نیز دارند افزایش داشته است.

نازک افشار کارمند سابق سفارت فرانسه در تهران نیز مدتی در زندان بود و بعد با وثیقه آزاد شد اما اجازه خروج از ایران را نیافت.

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. زنازادگان بر حکومت عدل علی هستند. اینان وارثان آن شمشیر بدست هستند که در یک نیم روز سر نهصد تا هزار و صد نفر را برید. خامنه ای دو سه سال قبل از اقلاب در یک منبر خون می گفت حضرت امیر هر کردنی را که از کفار می زدند بشاش تر می شدند. گاهی خون از سبلت مبترکشان چکه چکه می ریخت٬ گاهی خون از رگ کافری بیرون می جهید و آما لبحند می زد. اینرا محسن کدیور هم بارها گفته است. اگر نگفته پس تکذیب کند. ببینید این زن بیچاره گرفتار وارژیت علی ست. کدام روحانی کدام اصلاحطلب کدام روشنفکر کدام فیلسوف صدایش درآمد. کدام. چند روز پیش دوستی میگفت که در مجلس تریاک کشی فیلسوف بزرگ در ولنجک بوده. ای وای خدای من مگر ممکن بوده!!! بله. او می گفت چندین منقل گذاشته بودند و برای خالی نبودن از حجت دو آخوند عظیم العمامه هم آنجا بوده تا مبادا مجلس بدون حجت باشد. و اما دریغ از یک موضع گرفتن آزادیخواهانه و انسانی! دریغ! آن فیلسوف دیگرمان که از قضا فایل ما هم هست چنان به طباطبایی بودنش و از جلو و از عقب و از پهلو و از بالا و پایین سید بودنش افتخار می کند که نگو و نپرس به یک بار گفتم اقا همتایان شما التوسر و سارتر و اسپینوزا و … اینهمه همه موضع سیاسی و آزادیخواهانه داشتند. در جوابم فرمودند ما داریم به بیخ می زنیم!!! گفتم عجب بیخی؟! در زیر گوشتان با فتوای علما!!! بهاییان را جزقاله می کنند با فتوای علما به زنان دخترانشان تجاو.ز می کنند با فتوا زرتشتیان و یهودیان را و مسیحیان را می آزارند. ایشون فرمودند من سرطان داشتم بزار زندگیمو بکنم. خلاصه ما همه چیزمان مثل همه چیزمان است. هنرمند و فیلسوف اصلاحطلب ووو اما این فقط مردمند که مرگ بر اسلام را فراموش نمی کنند. بله مرگ بر اسلام. و نازنین عزیزم مقاومت کنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.