انتقال سه زندانی سیاسی به سلول‌های انفرادی سپاه در زندان رجایی‌شهر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

خبرگزاری هرانا – عصر امروز صالح کهندل، پیروز منصوری و افشین بایمانی سه زندانی سیاسی توسط نیروهای «گارد زندان با زور» به سلول‌های انفرادی سپاه در زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، عصر امروز صالح کهندل، پیروز منصوری و افشین بایمانی سه زندانی سیاسی زندان رجایی‌شهر کرج به سلول‌های انفرادی بند سپاه در این زندان منتقل شدند.

یک منبع نزدیک به این زندانیان سیاسی با اعلام این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “وقتی امروز صالح کهندل، پیروز منصوری و افشین بایمانی حاضر نشدند با پای خود به بند سپاه بروند، بعد از چند ساعت تعدادی از افراد گارد زندان آمدند و آن‌ها را به زور بردند و دلیلی هم برای آن ذکر نکردند.”

این منبع هم‌چنین افزود: “شاید بابت پرونده‌سازی باشد که قبلا هم اتفاق افتاده اما این موضوع از آنجا بابت نگرانی می شود که تعدادی از زندانی اهل سنت اعدام شدند و سه زندانی دیگر هوشنگ رضایی، زانیار و لقمان مرادی اتهام محاربه دارند.”

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. با سلام در ایران جوان هجده ساله ای را بدار آویختند چون با جوانی دیگر که همجنس خودش بود عشق ورزیده بود. امیدوارم شما آنرا منتشرکنید من مامور کنسولگری در چند شهر ایران هستم. باید بگویم که این هم بخودی خود ترور است٬ تروریزه کردن و تولید ارعاب و ارهاب در جامعه است.اگر این تروریست نیست پس چیست! باید این بساط در ایران و جامعه ما جمع شود. و این در حالی ست که دخترکان نوبالغ و یا حتا نابلغ توسط بساز بفروشها و توسط ثروتمندان بکارتشان خریداری می شود و بعد از آنی که مدتی با او به قول خودشان عشق و حال کردند آنها را در خیابانهای تهران و اصفهان و شیراز و مشهد که البته من می شناسم رهایشان می کنند و آنها به شغل روسپی گری روی می آورند. اما این ثروتمندان چون نزدیک به حکومت هستند همه ی این بیشرفی ها را با ماسک باشرفی انجام می دهند. و از گزند بدورند. در تهران شخص شهردار با آنها بسیار دوست است و آنها را پوشش می دهد. قالیباف تنها آدمکش نیست نیست اینکاره هم هست. ٍزوتمندان که زالووار لب بر رگهای این ملت دوخته اند. این دختر بچه ها را برای لذت جویی با حودشان به خارج از کشور می برند تا از چشم زن و فرزندشان دور باشند. آنها آن دخترکان را برایشان بلیط و همه چیز آماده می کنند و گاهی با یک روز جلو عقب گاهی با بلیط های جداگانه همان روز سوار هواپیما می شوند و به اروپا و چین و برزیل و دوبی و ترکیه و… سفر می کنند. به نظر من انواع تروریسم در ایران هست و حتا تروریسم جنسی. ایران کانون و مرکز و کارخانه و سرچشمه و تولیدی تروریست در جهان است. این کانون و مرکز و کارخانه و سرچشمه و تولیدی به وسیله ی سپاه و بسیج و روحانیت در منطقه و جهان شعبه های باز کرده و دارد و علنا آنرا صدور انقلاب و جنگ پیشگیرانه و جنگ نیابتیش می نامند. برصدور انقلاب باید روسپی را هم اضافه کرد. امروز دخترهای جوان و نوجوان ایران با حتا اجازه پدر و مادرشان و گاهی شوهرشان برای روسپی گری به کشورهای ترکیه و ارمنستان و اندونزی و آذربایجان و…صادر می شوند. ایران ما در سراشیبی سقوطی باور نکردنی ست و فساد اخلاق و فساد مالی و اعتیاد به تمامیت انسانی و شرافتی این کشور را نه تهدید که تخریب کرده است. انفجار هویتی و جامعه شناسی ایرانی دیری ست به وقوع پیوسته است اما روحانیون و با بازوی سرکوبشان سپاه و بسیج با خشونتی عریان جلو بیان آنرا می گیرند. باید بیت خامنه ای که مرکز تمامی مراکز و کانون همه ی کانونها ست و همچنین بیوت سایر آیت الله ها و روحانیون تعطیل شوند. تنها راه همین است. مردم نباید گول اصلاحطلبان را بخوند. گول خوردن برای هزارمین بار از خرد و عقل نمی آید. من فکر می کنم که سلطنت در ایران برای همیشه مرده است٬ اما رضا پهلوی نمرده است. اگر او بتواند دست از سلطنت طلبیش بردار می تواند با تشکیل یک الترناتیو و بدور از مجاهدین که در ایران هیچ جایگاهی ندارند می تواند منشاء اثر باشد. او می تواند در ائتلافی وارد شود و اگر اعضای آن ائتلاف موافق بودند او مثلا برای یک حکومت موقت رییس باشد و یا حتا کاندیدای اولین ریاست جمهوری لاییک گردد. برای اینکار ایشون باید از نزدیکی با مجاهدین که تروریست هستند پرهیز کند. مجاهدین بیمارانی آدمکشند که تا چند نسلشان این بیماری را به ارث خواهند گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.