اعتراض و رویارویی با آدمکشان ضد ایرانی حق مردم است!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران از مبارزات ملت ایران پشتیبانی می کند و کشتار مردمان بی گناه را در هر گوشه از خاک میهنمان جنایت و ناپسند می داند. هر ایرانی در هر کجا که باشد ایرانی و پاره ی تن ماست؛ بلوچ، کرد، لر، ترک، خوزی، تهرانی، گیلانی، خراسانی، مازندرانی و … همه صاحبان راستین این سرزمین پهناور بوده و هستند. حزب ما از مبارزات مردمان بلوچستان، کردستان، خوزستان و همه ی استان های ایران پشتیبانی می کند. ملت ما دخالت های سرمایه داران جهانی و به ویژه انگلیس ها و نوکرانشان در ایران را برنمی تابد و از همه هم میهنان گرامی می خواهد که یک پارچه و دست در دست هم در برابر جنایت ها و خیانت های آخوندها این ابزارهای بی ارزش سیاست بیگانگان در ایران بپاخیزند و یک بار و برای همیشه بساط جاسوسان دین فروش و خائن را از ایران برچینند. تمامیت ارضی ایران همیشه با دسیسه های بیگانگان به خطر افتاده است. خاک کشور پهناور ایران در پانصد سال گذشته با فریب و توطئه های انگلیس ها و نوکرانشان تکه تکه شده و پهنه هایی از کشور بزرگمان را از یکدیگر جدا کرده اند. اجازه نخواهیم داد که بار دیگر میهنمان پاره پاره شود. کسی دیگر فریب خمینی ها و خامنه ای ها را نخواهد خورد و در برابر جدایی هر ذره از خاک ایران ایستادگی خواهد کرد.

بیش از پانزده روز است که در سراسر ایران زنان و مردان دلیر و میهن دوست ما با جانفشانی و فداکاری در برابر اشغال گران بیگانه پرست به رویارویی و مبارزه پرداخته اند. این مبارزه تا پیروز ی و برچیدن حکومت اسلامی ادامه خواهد داشت. مبارزان میدانی در هر کوی و برزن و هر شهر و ده می باید گروه های رهبری برپا کنند و به یکدیگر بپیوندند. هم میهنان ما برای به زانو در آوردن دشمن اشغالگر می باید شب و روز در کف خیابان ها بمانند. آنان بهتر است خیابان ها را تا پیروزی نهایی ترک نکنند و پادگان ها، زندان ها، تلویزیون ها و نقاط حساس را با حرکت انبوه خود و بدون خونریزی در اختیار بگیرند. کارکنان بخش دولتی و خصوصی نیز می باید با اعتصابات سراسری حکومت را به زانو درآورند. بیش از هشتاد میلیون ایرانی باید خانه ی خود را از آدمکشان و اشغالگران پس بگیرند.

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران باور دارد که هیچ نیرویی نمی تواند در برابر میلیون ها ایرانی که برای به دست گرفتن سرنوشت خود و حاکمیت ملی به پا خاسته اند مقاومت کند. ملت ما برای آزادی، برای خوشبختی، برای امنیت و برای نداها، مهساها، پویاها، نویدها، حدیث ها و هزاران زن و مرد و کودکی که حکومت اسلامی کشته، به پا خاسته است و بر بیگانگان و گماشتگان آن پیروز خواهد شد. ایران خانه ماست و ایرانی خواهر، برادر، فرزند و جگرگوشه ی ماست. ما کشتار مردمان بی دفاع اعم از کرد ، لر، بلوچ و از هر قوم و تبار، زن و مرد، دانشجو ، کارگر و از هر گروه و طبقه ی اجتماعی را محکوم می کنیم و خواست آن ها را بر حق می دانیم. شعار ها در خیابان ها نشان دهنده عزم و اراده ی هم میهنان ماست. از هر گوشه ی این خاک پهناور فریاد بر می آید که: “می جنگیم می میریم ایران را پس می گیریم!”، “زن، زندگی، آزادی!” … همه ی فریاد ها و شعار های هم میهنان ما در سراسر ایران عمق اندیشه و خواست ملت ما را نشان می دهد.

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران (همسازی ملی جمهوری خواهان)

یازدهم مهرماه ۱۴۰۱ خورشیدی برابر با ۳ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی

مطالب مرتبط با این موضوع :

نوروز خجسته‎

از سینه‌ی فراخ زمین، زین مادر زمان، بهار، از بهار، نوروز آمد به بار. آوردی ماندگار، نیکی و داد را یادگار، رُفت تاریکی ، شُست

مطالعه بیشتر

یک پاسخ

  1. خدمت رهبر معزم و کون کش انقلاب مدفوعنا له الفدا،
    اینجانب یکی از سر سپردگان ایران هستم و میخواهم مسائلی چند را به هرزه عالی حقنه کنم. برای لغزنده کردن کلوتان لطفا ذچند غلپ گه میل کنید! میخواهم خدمت کثافتتان عرض کنم که در تاریخ نه تنها ایران، بلکه در تاریخ جهان بیشرف و کس کشی چون هرزه عالی دیده نشده است. من آدرس قبر پدر و مادر شما لعنت الله را در مشهد نجس که با آن آمدن آن نجاست مجسم امام رضا ی بیشرف از نساباد تبدیل به مشهد شد را به دوستان داده ام تا برای ریدن به قبر آن بزرگواران به آن جا مراجعه کنند و همینطور آنها به نوبه ی خود آدرس نجاسکده ی آن دوبزرگوار را به دیگران بدهند و همینطور دومینووار در عرض چند هفته قبر امام هشتم در گه فرزندان ایران غرق شود. من میخواهم صفت کس کش را که در بالا بکار بردم را موشکافی کنم تا خدا نکرده توهینی به زن نشود. شما به خوبی میدانید که عروسان و دخترانتان را به انگلیس فرستادید تا با جماع مکرر توسط برادران انگلیسی آنها را آبستن کنند و البته گویا کارشان درست بوده و آنها آبستن شده اند. بنا بر این کس کشی سرکار فقط از احرام حرمتان بوده، همچنانکه کون کشی سرکار هم از نوجوانان حرم است. ولی ای امام زمان ما بدان که به زودی فرزندان ایرانزمین زنده زنده دهانت را که زمان ریدن مادرت گفتی «یاعلی» را با زور دستان دختران مدرسه ای باز خواهند کرد و درونش خواهند رید. همان دهانی که بیش از ۸۰ سال است الله را و الله اکبر را و یا علی از حلقومش مثل گه بیرون داده است. حال تو فکرش را بکن که اگر دختران جوان ایران زمین بر دهان مبارکت که بوی الله میدهدبرینند بردیگر آیت الله ها و آخوندها و مداحان و طلاب چه خواهد گذشت. بنده شخصا چندین بار بر قبر امام خمینی و رفسنجانی و بهشتی و بروجردی و آن ۷۲ کس کش و دیگر روحانیون ریده ام و بر این ریدنها مباهات میکنم. یکبار زمانیکه هنوز رویم باز نشده بود به جان مبارک خودت در یک کیسه ی نایلون ریدم و به دربان مقعد امام گفتم که حلواست و برای تبرک میبرم و آن مرد با گفتن خدا اجرت بده و …مرا فرستاد به قبر امام امت و جد مطهرش تا برینم و ریدم تا از طهارت بیرون آید. و…
    در اینجا با رهبریتِ سرکار عالی برگردم که در بیشرفی، بیماری‌، سبعیت، حرامزادگی، آدمکشی، کس کشی، کون کشی، اضمحلال اخلاق، شرف، ارتقاء و ارتفاع در حسادت، در کینه، در مالیخولیا، در نجاست و در حماقت و در شناعت و در مادر جنده گی، در عروس و دختر جندگی و در زن کشتن و مرد کشتن همتا نداری و فقط شاید آن فرزندت که خودت گفتی آقازاده نیست و پس همانقدر کس کش است که پدر بزرگوارش یعنی خود هرزه ی عالی حتما میتواند پیرو سرکار هرزه عالی باشد. بدان که بزودی بساط بیشرفیت و حرامزادگیت را جمع خواهیم کرد. ادامه ی این حکومت ضد بشری امکان ندارد. این آدمهائی را که از لبنان و افغانستان و سوریه و یمن وارد کرده ای با حرامزادگان ضد انسان و ضد ایران متولد ایران به زودی تسلیم خواهند شد. این قانون طبیعت است. تو کس کش پیرو آن بچه بازی هستی که در پنجاه چهار سالگی از سه سالگی و شاید کمتر با آن دختر بچه عایشه تفخیذ بازی می کرد و در پنج سالگی خورشیدی نزدیک به ۶ سالگی قمری او را مورد تجاوز سبعانه قرار داد و بعد برای پنهان کاریتجاوز مکرر به آن بچه شیرخوار حجاب را در حالت انزال نازل کرد و این مسلمانان احمق را در حماقتشان ماندگار کرد.

    من امیدوارم که زنان چادری نیز سوزاندن چادرهاشان را آغاز کنند.

    حماقت تا چه اندازه سخت جان است ! ای زنان چادری به مردم بپیوندید. از خودتان بپرسید که اگر آن الله حجاب را دیکته کرده باشد پس ناجوانمردانه شماها را زن آفریده آنگاه آیا این الله مظهر بیشرفی و تبعیض سزاوار پرستش است ! و اگر شما با مردان برابرید پس آن الله بیشرف برای چه شما را محجبه می طلبد!
    محبت الله از ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.