ارزش رقم و شاخص در گفتمان مدیران ارشد سیاسی ایران عزیز

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نگاه روانکاو با دکتر #حسن_مکارمی : بخش نود و چهار (ارزش رقم و شاخص در گفتمان مدیران ارشد سیاسی ایران عزیز)
تهیه شده توسط تلویزیون اینترنتی رنگین کمان، بنیاد آزادی اندیشه و بیان بهمن ماه ۱۳۹۹ پاریس

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

3 پاسخ

  1. با شادباش نوروزی به همه و به ویژه به دکتر حسن مکارمی و کارهای خوبشان. من دانشجوی روانکاوی از ایران هستم. من فکر می کنم مشکل روانی جامعه ی ایران چنان عظیم و گسترده است که پس از سرنگونی این نظام اهریمنی شاید نیاز به چندین دهه کار مداوم و تندرست و بسیار با احتیاط دارد تا ما را به راهی برساند که به سوی نرمالیته ایرانی باشد. ما از یک سو با شستوشو شدگان مجاهد طرفیم که واقعا بیمارانی هستند بسیار عجیب که من به خاطر کارم با آنها آشنائی دارم. از دیگر سو ما با بسیجیانی آدمکش و بیمار طرفیم که همانندیهائی عجیب با مجاهدین دارند. از دیگر سو ما با پاسدارانی روبروئیم که باید آنها را ماشینهای قتل عام لقب داد. و باعث و بانی همه اینها روحانیون و مداحان و طلابی هستند که کل جامعه ی ایران را به صورتی تحجری و یا با دخالتهاشان آنها را حقه باز و ریاکار و دقلباز کرده اند. و البته این بیماران به نوبه ی خود جامعه ی ایران را در همچون روحی جمعی و سرگردان و پریشان برساخته اند. من چندی پیش با یکی از قربانیان نوجوان بیت رهبری که مورد تجاوز سعید طوسی قرار گرفته آشنا شدم و او را چندین بار در خلوت دیده ام. او بیش از ده بار مورد تجاوز سعید طوسی قرار گرفته بود. او مطمئن بود که سعید طوسی خودش بارها توسط شخص رهبری و سپس چندین ملا و مداح و قاری و قرآن قرار گرفته بود. البته من در ابتدا نسبت به آنچه او میگفت شک کردم. اما او یکی دیگر از قربانیان را نیز به من معرفی کرد. او که از اولی بزرگتر بود می گفت که سعید طوسی یک از استدلالهائی که برای تجاوز به من بکار می برد این بود که او در سیزده سالگی با رهبری آشنا شده و رهبری نسبت به او «علاقه ای بسیار بسیار لطیف و صمیمی» داشته. من از او کنجکاوانه چندین بار راجع به این «علاقه» و «صمیمیت »و «لطافت» پرسش کردم. او سرانجام به من گفت:« شما هی من رو هل میدی تا واقعیت دردناک تجاوز رهبری به سعید طوسی سیزده ساله را برایت باز گو کنم. خب بله همینطور بوده است. بعد سعید طوسی برای خودش شده قطب لواط و تجاوز…». آنچه به صورت دردناکی جالب است اینکه آن دو نفر که اولی را بارها دیدم و دومی را فقط ۴ بار اولا هر بار به صورت وحشتناکی با زوزه کشیدن گریان شدند و دیگر اینکه تعداد قربانیان را در بیت رهبری دهها و شاید بیش از ۱۰۰ نفر و بیشتر و در سطح کشور اگر نه صدها هزار نفر دست کم هزاران نفر برآورد کردند. تجاوز به نوجوان به احتمال زیاد از رابطه پیامبر با علی یازده ساله شروع می شود و همینطور تا حوزه های علمیه و حوزه های مدحی ادامه پیدا می کندو اصولا غلمان یک واژه قرآنی ست و حتا در اسنادی شخص امام حسین نوجوانان و جوانان پسر ایرانی را برای غلمانی طایفه ی قریش تجویز می کند و البته زنان و دختران را برای کنیزی. جالب است که در هر کشوری چنین اتفاقی در سطح رهبریش افتاده بود زمین و زمان به هم میریخت. اما در ایران اسلامزده اینطور نیست.
    https://news.gooya.com/2021/04/post-50301.php
    لطفا به این آدرس مراجعه کنید تا بفهمید چرا سخنان این دو مرد و نوجوانان سابق بسیار درست و دقیق است و چرا خامنه ای شخصا به عنوان متجاوز مانع اجرای عدالت شده. پارادوکسش این است که عدالتی که در حکومت الله وجود ندارد. در ضمن اینطور به نظر می رسد که به زودی سعید طوسی به سرنوشت آزاده نامداری و بسیاری بی نام و نشانهای دیگر دچار شود.
    با سپاسگزاری دانشجوی روانکاوی از ایران

  2. آقای دکتر مکارمی من نام شما را در پیجی دیگر سهوا مکاری نوشته بودم که پوزش میخواهنم. بنده پیش از این اردتی نسبت به سرکار نداشتم. فکر می کنم کارهای خوبی انجام میدهید.
    جناب نویسنده با بررسی ها مختلف نشان میدهد که رهبری از بچگی مورد توجه مردان بوده و او هم خودش کششی بسیار همجنسگرایانه داشته است و البته این از نظر پزشکی مورثی و ژنتیکی ست. از همین رو هم فرزند ایشان حاج آقا سید مجتبی قدرت مردانگی ندارند و بر ای باردار شدن دست به دامان انگلیسی ها شدند. البته اصرار رهبری و آقا مجتبی این بود که اسپرمی به حاج خانوم بزنند که فرزندشان مو بور از آب درنیاید که البته همینطور هم شده است. شیخ علی تهرانی که از بچه گی و نوجوانی با آقا و به قول خودش سیدعلیجون همراه بوده اینرا به وضوح شرح داده است و در هر حال رابطه سید علی خامنه ای و تمامی جوانان و نوجوان رابطه ای رفت و برگشتی و فاعل و مفعولی بوده است و خصوصا مفعولی. سعید طوسی هم مورد تجاوز رهبری به عنوان مفعول بوده و بسیار بسیار کم بوده و هم به عنوان فاعل بسیابسیار زیاد. یعنی رهبری مفعول بوده تا فاعل که البته این هم خودش تجاوز است . این در تمامی زندگی رهبری صادق است. من به صفحه ی مورد اشاره ی شما که به آقای حسن مکارمی نسبت داده اید خواهم رفت و این نظر را در آنجا نیز خواهم گنجانید.

  3. خوشبختانه آقای دکتر مکارمی را پیدا کردم
    با ادب عرض کنم که
    اگر چنانکه دو نظر دهنده آخرین نوشته اند رهبری آیت الله خامنه ای واقعا همجنسگرا و یا دو جنسگرا هستند آنرا اعلام کنند. همینک ما در ایران با عذاب بسیار این تاندانس را داریم تحمل میکنیم. آگر ایشون چنین کار رو بکنند نامشان در تاریخ ماندگار خواهد شد و شیعه اولین دینی خواهد بود که آنرا برسمیت خواهد شناخت. من مطئننم که اکثریت قاطع همجنسگرایان و دوجنس گرایان به تشیع مشرف خواهند شد. آلبته شاید آنوقت تمامی اجحبارات دینی برداشته شود و حتا تبرئه حاج سعید طوسی هم قابل قبول باشد و با دیه و رضایت همه ی مورد تجاوز قرار گرفته گان ببخشند. من امیدوارم حضرت رهبر پیام مرا بخوانند و سر عقل بیایند. اینکه چیزی نیست. این که من یا ایشون همجنسخواه باشیم ارده ی خداوند و طبیعت است. اصلا در نماز هم نوعی تاندانس همجنسگرایانه وجود دارد. من به رهبری سفارش می کنم تا ایشون نسبت به نظر من واکنش نشان دهند. در پایان من از اینکه ایران را به چین بفروشند با رهبری مشکل اساسی دارم و نه با همجنسگرا بود ایشون. من همچنین با
    :«نه به جمهوری اسلامی»
    هم مشکل اساسی دارم و با این شعار موافق نیستم.
    چرا که در ایران اصلا جمهوری وجود ندارد. باید گفت و نوشت:
    «نه به حکومت اسلامی»
    چرا که این حکومت اصل داعش است و داعش تازهخ کپی این نظام است.
    اگر آیت الله خامنه ای دستور انحلال این حکومت داعشی را بدهند و خودشان به عنوان یک هجنسگرا و اعلام آن کاندیدای اولین رئیس جمهوری ایران پسا اسلامیک بشوند بنده به ایشون رای خواهم داد.
    اگر پیج دکتر مکارمی رو پیدا کنم این نظر را آنجا هم میگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.