ناشناختگی رهبری جنبش انقلابی ایران، بهترین گزینه است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران( برون‌مرز) و جبهه ملی ایران اروپا سامان ششم

هموطنان آزاده،

در جامعه استبداد زده ای مانند ایران تاکنون کار گروهیِ دموکراتیک پیشینه چندان درخشانی نداشته استبر عکس، بیشتر خودمحوری  و فردگرایی همراه با حسادت که می تواند مانع هر هم‌فکری موثر و رایزنی سنجیده در پیشرفت بسوی اهداف جنبش باشد، رایج بوده است.

جنبش انقلابی بپا خواسته زنان و مردانِ جوان و آزادیخواه ما توانسته تا امروز با فداکاری و جانبازی و با شعارهای برگزیده، در کف خیابان پایه های رژیم را بلرزه درآورد و در برون‌مرز ملتها و دولتها را با توده های بپا خواسته ایران هم‌صدا کند، طوری که در اکثر کشورهای دموکرات صحبت از انقلاب ایران استاین برنامه میتواند با اعتصاب عمومی تا سرنگونی رژیم به همین منوال پیش برودفراموش نکنیم که این جنبش در ۸ هفته گذشته به‌خوبی و بدون مدیریت افراد شناخته شده ای پیشرفت چشمگیری داشته است.

هم‌میهنان گرامی،

تشکل های سیاسی در درون و یا برون از ایران بهتر است که از رهبر‌تراشی برای جنبش درون دوری جویندچنین کوششی میتواند در حال حاضر باعث تفرقه و چند دستگی گردد، درست همان چیزی که جمهوری اسلامی خواهان و منتظر آن استزیرا این نظام منفور در تفرقه انداختن بین گروههای اپوزیسیون و مردم تجربه کافی دارد.

افزون بر این نباید نادیده بگیریم که همه کشورهای جهان نیز حتما خواهان ایرانی آزاد و آباد نیستند، زیرا هر کدام از آنها لاجرم نخست منافع ملی خود را در نظر می گیرند.

با آرزوی پیروزی جنبش انقلابی جاری در ایران

زن زندگی آزادی

پاینده ایران

همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایرانبرون‌مرز)

جبهه ملی ایران اروپا سامان ششم

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.