ترور سلمان رشدی پیامد توحش و تروریسم حاکمان جمهوری اسلامی است

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بر اساس اخبار رسیده سلمان رشدی، نویسنده مشهور هندی‌الاصل، بریتانیایی – آمریکایی روز جمعه در نیویورک توسط مردی ۲۵ ساله با چاقو به شدت مجروح شده است. احتمال نابینا شدن یک چشم این نویسنده وجود دارد. عصب یکی از دست‌های او هم آسیب دیده و ضربه یا ضربات چاقو به کبد وی هم اصابت کرده است.

مجرم از هواداران حزب‌الله لبنان بوده، دو رهبر پیشین و کنونی جمهوری اسلامی و قاسم سلیمانی را ستایش می‌کرده و مبلّغ دیدگاه سپاه پاسداران بوده است.

در پی این اقدام وحشیانه حسین شریعتمداری منصوب علی خامنه‌ای در روزنامه کیهان نوشت: «آفرین بر آن مرد دلاور و وظیفه‌‌شناسی که در نیویورک به سلمان رشدی مرتد و خبیث حمله کرده و بوسه بر دست او که با چاقو گردن دشمن خدا را پاره کرده است» و ابراز امیدواری کرد که به زودی «گردن سلمان رشدی» هم قطع شود. همچنین وحید یامین ‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم جمهوری اسلامی در توئیتی در ارتباط با ترور این نویسنده نوشت: «ماجرا ایندفعه واقعا برد- برد است»!

پایه‌گذار جمهوری اسلامی، امام اول شیعیان را به این دلیل «به تمام معنی انسان» می‌دانست که گویا وی ۷۰۰ نفر از طرفداران ادیان دیگر را در یکروز از دم شمشیر گذرانده بود. خود او در سال ۶۷ دستور اعدام هزاران تن از زندانیان بی‌گناه در ایران را داد و جنایات بازماندگان او نه تنها علیه مردم ایران بلکه همچنین علیه شهروندان کشورهای دیگر نیز همچنان ادامه دارد. ترور سلمان رشدی حتی اگر آنطور که رسانه‌ها نوشته‌اند بطور فردی صورت گرفته باشد قطعا نتیجه دیررس حکم معروف روح‌الله خمینی پایه‌گذار جمهوری اسلامی مبنی بر «مرتد» و «مهدورالدم» بودن وی می‌باشد.

سازمان‌های جبهه ملی ایران در خارج از کشور این ترور را به عنوان یک اقدام ضد انسانی، وحشیانه، ضد آزادی و ضد تمدن بشری محکوم می‌کند. از آغاز جمهوری اسلامی مردم ایران با فداکاری و گاه مایه گذاشتن از جان خود علیه جمهوری اسلامی و برای تحقق آزادی، عدالت و حاکمیت ملت تلاش کرده‌اند. جهانیان آشنا با این مبارزات و فرهنگ و تمدن دیرپای ایران  می‌دانند که اقدامات گروه تروریست و آدمکش حاکم ربطی به اکثریت قاطع ملت ایران ندارد.

 

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج ازکشور

بیست و سوم مرداد 1401 برابر چهاردهم اوت 2022

info@iranazad.info /http://www.iranazad.info

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.