قابل توجه جمهوری خواهان ایران‎‎

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران – همسازی ملی جمهوری‌خواهان ایران که خواهان سرنگونی جمهوری اسلامی و جایگزینی آن با یک جمهوری مبتنی بر دموکراسی، آزادی، سوسیالیسم،  فرهنگ ایرانی، تمامیت ارضی کشور، عدم تمرکز قدرت و ثروت، برابری و برادری، تساوی مشارکتی زن و مرد، منشور جهان‌شمول حقوق بشر، و مفاد اعلامیه حقوق شهروندی جامعه اروپا، حقوق ذاتی انسانی،  لائیسیته و … (برای آگاهی بیشتر به این لینک نگاه کنید https://rangin-kaman.net/hamsaazi/ ) می باشد، سالهاست  در اسناد و در سخنان خود می‌نویسد و می‌گوید که به موازات مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی، این تشکیلات جنایتکار حاکم بر ایران، یک روز به ناچار جمهوری‌خواهان لائیک ایران در برابر طرفداران سلطنت و مذهبیون قرار خواهند گرفت و یک صف‌بندی برای تقابل سیاسی به وجود خواهد آمد. امروز با پیشرفت مبارزات و با موضع گیری های گوناگون به روشنی مشاهده میشود که این تقابل به راستی از داخل و خارج کشور آغاز شده است و نیروهای پیشرو از همان اصولی دفاع میکنند که ما در اسناد خود آورده ایم  و در خارج از کشور  نیز علیرغم موج سواری های سلطنت طلبان افکار جمهوربخواهی سوسیال دموکرات و لائیک با سایه و روشنی های خود، هر روز گسترش پیدا میکند.
ما به عنوان یک حزب مدرن، مستقل، پیشرو و جمهوریخواه همواره کوشش کرده ایم تا افراد و تشکل های سیاسی و اجتماعی جمهوریخواه و لائیک صفوف خود را برای بدر بردن حریف خود در این رقابت سیاسی در داخل و خارج فشرده تر کنند.
گفته بودیم دو قطب به وجود خواهد آمد.
امروز شاهد این دو قطب هستیم. قطب پادشاهی وابسته به رضا پهلوی که فقط یک دلبستگی خونی و احساسی است.
قطب جمهوری خواه به پیمانهای رشد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و برنامه های سیاسی و قدرت مردم متکی است.
برنامه های سیاسی، نحوه گذار، مدیریت دوران گذار، پیشنهاد های قانون های اساسی توسط حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران و سایر افراد و نیروهای جمهوریخواه ارائه شده اند.
علاوه بر این، حزب ما شاید تنها حزبی باشد که پروژه اجتماعی و سیاسی، پروژه دوسوسیته خود را برای کشورداری نیز تهیه دیده است که انتشار آنرا به موقع مقرر موکول میکند.
چند ماهی است که همه جمعه‌ها از ساعت ۱۹۳۰ تا ۲۲۰۰ به وقت اروپای مرکزی حزب سوسیال دموکرات و لائیک ایران یک جلسه بحث آزاد که ورود برای همگان آزاد است را برگزار می‌کند. این جلسات در زوم ضبط می شوند و در تلویزیون و سایت رنگین کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان انتشار پیدا میکند و دیدار آنها برای همگان آزاد است. https://rangin-kaman.net/%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%81/
  از علاقمندان و ایران دوستان و افراد موکرات و  آزادیخواه  دعوت میکنم در این اقدام مهم همسازی و همراهی کنید و در جلسات بحث آزاد شرکت کنند و با متانت نظرات خود را به بحث بگذارند.
#فرهنگ_قاسمی_سخنگوی_حزب_سوسیال_دموکرات_و_لائیک_ایران
#رنگین_کمان_بنیاد_آزادی_اندیشه_و_بیان
#زن_زندگی_آزادی
#داد_کار_برابری

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.