« خام » هستید یا مردم را « خام »‌ تصور کرده اید ؟!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

RUSSIA-POLITICS-PUTIN

پخش سخنان ولادیمیر پوتین از سوی آقای لاریجانی که در مساله‌ی هسته‌ای ایران ، روسیه فریب آمریکایی‌ها را خورده است ، نشان از « خام‌پنداری » باورمندان به این سخنان است .

ولادیمیر پوتین در دستگاه اطلاعاتی شوروی ( ک گ ب ) تربیت شده ، رشد کرده و سپس از همین طریق به مقام ریاست جمهوری رسیده است . با جابجا کردن موقعیتش با « جفت تمرینی‌اش » پس از دو دوره ریاست‌جمهوری ، دوباره توانست زمام قدرت را در این کشور به دست گیرد و …

این مرد با این خصوصیات ، تنها کسی است که توانست پس از جنگ دوم جهانی ، در « بده ـ بستان » با غرب که بخش بزرگ این بده ـ بستان ،  با « برگ ایران » انجام شد ، قسمتی از خاک کشور دیگری را ضمیمه‌ی خاک کشورش کند و روسیه را از یک بازی‌گر دست چندم در صحنه‌ی بین المللی به بازی‌گر طراز یکم جهانی بدل نماید .

این مرد با این خصوصیات ، آن قدر « طرف » را ساده‌لوح  می‌انگارد که به اصطلاح با وی « درددل » می‌کند و ضمن درددل ، مدعی می‌شود که در مساله‌ی هسته‌ای ایران « ‌فریب آمریکا » را خورده است ؟! در حالی که در فراگشت                « فریب » ،‌ روسیان در ایران سرگرم ساخت نیروگاه هسته‌ای بودند و به خوبی از فعالیت‌هاای هسته‌ای ایران ، آگاه بودند .

گفتن این دروغ  ، خیلی « بی‌حیایی » می‌خواهد ؛ اما باور کردن آن بیش از اندازه « ساده‌لوحی » می‌طلبد و باوراندن آن به ملت و مردم ایران ، یک دنیا « بی‌خردی » .

روسیان ، با مشارکت موثر و همه‌جانبه با غربیان ( آمریکا + چاکران ) در طرح سد کردن راه ایران برای دست‌یابی به         « جنگ‌افزار موثر بازدارنده » برای سال‌های پیش‌رو ، کشور را از یک بازی‌گر عمده‌ی جهانی به یک بازی‌گر دست‌چندم ، بدون  داشتن « جنگ‌افزار موثر بازدارنده »  بدل کردند تا در هر حال ، نیازمند حمایت روسیه به عنوان یک قدرت هسته‌ای باشد .

پرسش این‌جاست که این مسایل را درک نمی‌کنید و یا خود را به « درک نکردن » زده اید . در هر حال « درک اندک » یا « درک نادرست » آینده‌ی تاریکی برابر ملت و مردم ایران قرار می‌دهد .

دوشنبه 4 آبان 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.