تاکی، نرمش و خمش؟!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دکتر_هوشنگ_طالع

مصوبه‌ی اخیر کنگره‌ی آمریکا که به تصویب رییس جمهور این کشور رسید ، نمونه‌ی روشنی از کینه‌توزی و دشمنی آشکار دولت ایالات متحده‌ی آمریکا با مردم و ملت ایران و تحقیر کامل دولت جمهوری اسلامی می‌باشد .

با وجود کرنش بسیار دولت یازدهم برابر آمریکا و « اوراق کردن صنایع هسته‌ای ایران » پیش از آن که طرف مقابل گامی برداشته باشد ؛ آوردن سیمان لازم برای بتون‌ریزی قلب واکنشگر ( رآکتور » آب‌سنگین اراک به پای‌کار ؛ به یغما دادن ذخیره‌ی اورانیوم غنی شده ؛ نه تنها باعث لغو تحریم‌ها نشد ؛ بلکه تحریم‌تازه‌ای هم بر آن ها افزوده گردید . تحریم ایرانیان ساکن آمریکا از آمدن به ایران ؛ یا بریدن ارتباط ایرانیان برون مرزی با سرزمین مادر ، گام رذیلانه‌ای که زیان‌های آن هزاران بار بیش‌تر از ضربه‌زدن به منافع اقتصادی می‌باشد .

اندکی به خود آیید و به جای این همه « نرمش و خمش » کمی واکنش نشان دهید . این همه « ‌نرمش » باعث خواهد شد تا زیست‌شناسان ، دولت جمهوری یازدهم را در رده‌ی « نرم‌تنان » رده‌بندی کنند ؛ البته « نرم‌تنان »ی که نسل آن‌ها در آرزوی « قهرمانی » منقرض گردیده است .

این جمله‌ی « باباشمل » را به یاد بسپارید : « ‌میرا ث پدرانتان را بهتر و پاکیزه‌تر از اول به فرزندانتان بسپارید . عاق والدین شدن بداست ؛ ولی عاق اولاد شدن ، به خدا بدتر و ننگین تر است » ( هفته نامه باباشمل ـ شماره 48 ـ فروردین 1323 )

دوشنبه 30 آذر 1394 ـ هوشنگ طالع

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.