آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

در اعتراض به شیوه عمل در جمع آوری امضاء که در آبانماه ۱۳۹۶ تحت عنوان: «نامه ی سرگشاده به ملت ایران و به همه ی نهادهای جهانی»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

آیا خزان عربی به ایران خواهد رسید و در “جزیره آرامش” طوفان بپا خواهد شد؟

با ۱۱۱ امضاء منتشر شد!!!
زمانیکه مطلب «نامه سرگشاده به ملت ایران و به همه نهادهای جهانی» برای امضاء برای ماامضاء کنندگان ارسال شد، چنین گفته شد که آن مطلب برای عده ای از ایرانیان طرفدار نیروهائیکه خواست آزادی و دمکراسی و دفاع از استقلال و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و صلح جهانی و مخالف با نظام ولایت فقیه، رژیم استبدادی جمهوری اسلامی، جنگ و سیاستهای دولت های استعمارگر، بخشهائی از ارزش های هویت سیاسی آنها را تشکیل می دهد، امضاء خواهند کرد ـــ . و بعدأ آن نوشته برای اطلاع عموم ایرانیان در سایت های اینترنتی قرار داده خواهد شد. تا هرایرانی که با آن متن توافق داشت و تمایل داشت امضاء خود را در زیر متن آن نامه سرگشاده قرار دهد و در همین رابطه است که جملات زیر در آن ذکر شده است.:
«از هم میهنان گرامی که صاحبان واقعی و حقیقی کشور ایران هستند انتظار داریم از این کارزار پشتیبانی کنند و بنابر وظیفه ی حقوقی، شهروندی، سیاسی، فرهنگی و تاریخی خود، این نامه ی سرگشاده را امضاء کنند و نشان بدهند که صاحب اصلی مملکت همانا ملت ایران است.»
در آنزمان بهیجوجه صحبت از این نبود که متن آن نامه سرگشاده برای کسب امضاء همچنین در اختیار عده ای از طرفداران رضاپهلوی و فرح پهلوی، عناصری که با سیاست و عملکرد دولت پرزیدنت ترامپ و دولتهای ارتجاعی عرب همچون پادشاه عربستان سعودی و دولت نژادپرست و اشغالگراسرائیل همسوئی دارند برای کسب امضاء قرار داده شده است. موضوعی که بهیچوجه نمی توانست مورد تائید ما قرار گیرد. چونکه اتخاذ چنان شیوه کاری در افکار عمومی بمعنای «اتحاد عمل» بین نیروهای استقلال طلب و حاکمیت ملی با نیروهائیکه تا کنون بخاطر مواضع سیاسیشان با چنان خواستی مخالف بوده اند ــ نیروهائیکه از طرفداران کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ علیه دولت ملی و قانون دکتر مصدق بوده اند، می باشد.
من به چنین شیوه کاری که در جمع آوری امضاء ها اتخاذ شده است، شدیدأ اعتراض دارم و صریحأ اعلام می دارم که امضاء خود را پس می گیرم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
با احترام امین بیات ۳۰.۱۱.۲۰۱۷ bayat.a@freenet.de

در اعتراض به شیوه عمل در جمع آوری امضاء که در آبانماه ۱۳۹۶ تحت عنوان: «نامه ی سرگشاده به ملت ایران و به همه ی نهادهای جهانی»

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.