«به نام سعادت ملت ایران»

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مردم شریف و بزرگوار ایران ؛
به اگاهی می رسانم در طی یکماه گذشته اینجانب عیسا خان حاتمی _ روزنامه نگار و هموند شورای مرکزی جبهه ملی ایران و دبیر اجرایی همبستگی برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران _ چندین بار از سوی اطلاعات سپاه پاسداران احضار گشته و آخرین مورد نیز طی تماس تهدید آمیز برای چهارمین بار جهت حضور در روز سه شنبه دوم آذرماه به اطلاعات سپاه واقع در عشرت آباد تهران احضار گشته ام .
با آنکه اینگونه احضار شهروندان از سوی مراجع امنیتی و انتظامی نه تنها خلاف ابتدایی ترین حقوق شهروندی انسانها است!! ناقض قوانین جاری حکومت جمهوری اسلامی نیز می باشد.
ولی از آنجا که اینجانب به عنوان یک کنشگر سیاسی لائیک و دمکراسی خواه هیچگونه کنش و فعالیتی برخلاف منافع ملی ایران مرتکب نشده ام ، باکی از اینگونه احضارها ندارم و به جهت جلوگیری از هرگونه شائبه و بهانه ای امروز سه شنبه دوم آذرماه در ساعت 9 صبح ، با سلامت و تندرستی کامل ، به محل اطلاعات سپاه پاسداران در عشرت آباد تهران مراجعه و اعلام می نمایم :
«« همچنان محکم و استوار بر عهدی که در جهت منافع ملی ایران و برقراری حکومتی آزاد و دمکراتیک با هموطنانم بسته ام ایستاده ام و اینگونه اقدامات از سوی مراجع امنیتی حکومت ولایت فقیه کوچکترین تاثیری بر اراده من و همفکران و همراهانم ندارد.»»

پاینده ایران
عیسا خان حاتمی
دوم آذرماه هزار و چهارصد خورشیدی

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. عیسا خان جانت سلامت و قامتت استوار باد. این حکومت نه تنها ضد ایران و ایرانی که ضد بشر و ضد زندگی ست. با همه ی خساراتش چه خوب شد که سرکار بیاید و اسلام جنایتکار را لخت و عریان نشانمان دهد. این روزها در سوئد دادگاه حمید نوری ست با نام مستعار عباس نوری. یک اصل در اسلام هست و آن جنایتکاریش است. سازمان مجاهدین خلق که فصل الله المجاهدین و…سر لوحه پرچم خونآلوده اش است بنیان گذار تروریسم و تروریستها در ایران است. این گروه و گروه فدپائیان خلق که هنوز پس از ۷۰ سال سیاهکل را جشن میگیرند نه تنها در تمامی خشونتها دست داشتند و با همدستی عریان ایران را دادند بدست آیت الله ها و مداحان و طلاب، بلکه از آنجا که از یک سو آبشخورشان علی قصابٍ پیامبرٍ بچه باز و از دیگر سو. استالین و لنین بودند پایه گذار جنایتکاری در ایران هستند. سازمان مجاهدین یک سازمان جنایتکار است که فرزندان ایرانزمین را اینچنین به کشتن داد. یعنی خمینی را خود این ترورذیستها سرکار آوردند و سپش خودشان هم قربانی آن شدند. در خانواده ی ما جوانانی را در زندان اوین کشتند که اینان شانزده، هفده و نوزده ساله بودند. مادر و مادر بزرگ یکی از آن نوجوانان هر چه کرد که نام فرزندش جزو مجاهدین ثبت نشود نتوانست و سرانجام درگذشت. البته ما به خاطر این مسئله خانواده گی با خانواتده های دیگر هم در تماس بودیم و هنوز هم هستیم. یادمان باشد که سازمکان مخوف مجاهدین که پایه گذار آمریکائی کشی در ایران است در زمان جنگ آدرس خانه و کاشانه ی نه تنها ما بلکه آدرس خواهر و مادر خودشان را هم به صدام حسین دادند تا ما را و آنها را بمب باران کند و سر پل دختر به دهها دانش آموز دبیرستانی ایرانی تجاوز کنند و البته حالا رفته اند به آلت تناسلی مایک پامپئو و ترامپ با دست بست نشسته اند. خمینی خونخوار را همینها به علاوه سنجابی ها و بازرگانها و بنی صدر ها و بی رودربایستنی جبهه ملی ها سرکار آوردند و البته خمینی و روحانیت و مداحان و طلاب ضد بشر هم پنبه همشان را زدند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.