همکاران گرامی بیمارستان لقمان حکیم تهران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

پس از عرض سلام، میخواستم نگرانی خود را در مورد وضعیت سلامتی اقای محمد نوری زاد را که چندی پیش از زندان برای معالجه به بیمارستان شما فرستاده شده بود را به احضارتان برسانم.
اقای جاوید رحمان کارشناس حقوق بشر سازمان ملل متحد نیزدو روز پیش نگرانی خود را از این مورد در مطبوعات به اطلاع عمومی رسانید.
طبق اخبار رسیده، به اقای نوریزاد در بیمارستان، بدون موافقت و با استفاده از نیروی فیزیکی چندین امپول به ایشان تزریق شد.
طبق گزارش از خانواده ایشان، ماموران انتظامی بیرون اتاق بودند و اشخاصی با لباس شخصی در اتاق حضور داشتند، و جوانی روی سینه ایشان نشسته بود، و دیگری تزریق امپولها را انجام میداد.
این گزارشها به نظر متاسفانه حقیقی می ایند و بر ضد اصول اخلاقی نظام پزشکی میباشند و موجب بد نامی بیمارستان لقمانی که یک مرکز دانشگاهی است خواهد شد.

همکاران عزیز، بیمار از وقتی که به بیمارستان میرسد، تحت کنترل و بهترین درمان پزشکی باید باشد و مسولین امنیتی اجازه هیچگونه دخالتی در درمان مریض نباید داشته باشند. اقای نوریزاد متاسفانه طبق اخبار رسیده در بیمارستان لقمانی مورد بد رفتاری شدید قرار گرفته، امپولهایی به ایشان با اعمال اجبار تزریق شده ، و حتی هیچ گونه اطلاعی به ایشان در این مورد داده نشده است.

همکاران عزیز از شما در خواست میکنیم در این موارد سوگند پزشکی خود را در درجه اول برای هر گونه تصمیم گیری پزشکی قرار دهید و همکاری با ماموران امنیتی را به شدت رد کنید و زیر بار انها نروید و به اتاق پزشکان هر گونه فشار امنیتی را اطلاع دهید.

ممنون از توجه شما،
با احترام فراوان
سیروس میرزایی
پرفسور پزشکی هسته ای در وین
سخنگوی کادر پزشکی مدافعان حقوق بشر

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.