بیانیه (۳) : انقلاب شکست خورده

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بیانیه همسازی ملی جمهوری‌خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران (۳) هفتم فوریه ۲۰۲۱

هم میهنان گرامی

چهل و دومین سالگرد انقلاب شکست خورده ایران فرا رسید. انقلابی که می توانست دستاوردهای بزرگی برای پیشرفت کشور و ملت ایران فراهم آورد اما با دخالت دینداران در سیاست و اداره کشور با شکست روبرو شد.

این انقلاب به جای برآورده ساختن قول‌هایی که خمینی داده بود وارونه عمل کرد و شوربختانه خرابکاری های جبران ناپذیری در سرزمین ما به جای گذاشت. نه تنها آب و برق مجانی و مسکن برای ستمدیدگان اقتصادی میسر نگشت، از آزادی اندیشه و بیان هم خبری نشد، بدتر آن که آزادیهای سیاسی و اجتماعی محدود و حجاب اجباری نیز به زنان ایران تحمیل شد.

امروز می بینیم که جامعه ما به خفقان حداکثری، فساد اقتصادی، بیکاری هنگفت بالای سی درصدی، به اعدام، شکنجه، خرابکاری ها و ترورهای فرا کشوری دچار شده است.

جنایتکاران جمهوری اسلامی با پاسپورت دیپلماتیک با شواهد معتبر به بمب گذاری و آدم کشی در اروپا و دیگر کشورهای جهان محکوم می شوند. جمهوری اسلامی گروگانگیر، برای آزادی این
جنایتکاران از قید عدالت و مجازات، هموطنان ما مانند دکتر احمدرضا جلالی و دهها نفر دیگر را به گروگان می‌گیرد، به زندان می اندازد و محکوم به اعدام می کند.

حکومت جمهوری اسلامی حاکمیتی بی مسئولیت و نامشروع است که شهروندانش برای تأمین معیشت و تحصیل فرزندان خود مجبور به فروش اعضای بدن خود می شوند، در حالی که فرزندان سران رژیم، تروریست ها و اشغالگران سفارت امریکا، که موجب بی اعتباری حکومت جمهوری اسلامی در جهان شد، در کشورهای غربی به عیاشی و عیش و نوش می پردازند.

هم میهنان گرامی، ویروس کرونا در دنیا کشتار و بیداد می‌کند، در کشورهای جهان و همینطور در برخی از کشورهای منطقه ی خاورمیانه دولت ها برای شهروندان و باشندگان خود با شتاب هرچه تمامتر واکسن کرونا تهیه می کنند اما جمهوری اسلامی از کاروان مبارزه با کرونا عقب مانده است و جان هم میهنان ما را فدای مماشات و محاسبات سیاسی خود می کند.

علی خامنه‌ای که هیچگونه صلاحیتی در زمینه‌های علمی ندارد از ورود واکسن های تأیید شده سازمان جهانی بهداشت جلوگیری کرده و در صدد است واکسن های تولید کوبا را در بدن هم میهنان ما آزمایش کند.

امروز علاوه بر تلفات عمدی زیادی که ملت ایران متحمل شده‌اند سران جمهوری اسلامی با وقت‌گذرانی و زد و بند قصد سوء استفاده های مالی از این وضعیت را دارند که حاصل آن می تواند صدمات بیشتری به سلامت مردمان کشور ما وارد آورد.

سالگرد انقلاب شکست خورده برای مردمان میهن ما، شایسته تبریک گفتن نیست. امید آنکه ملت ایران هرچه زودتر از حکومت نکبت بار جمهوری اسلامی رهایی پیدا کند و بساط این آدم کشی ها و سوء استفاده ها کاملا برچیده شود و یک حاکمیت مستقل، آزاد، دموکرات، لائیک فارغ از فقر و فساد و بیکاری با اراده و رأی مردمان کشورمان جایگزین آن شود تا فرزندان مابتوانند در ایرانی آزاد زندگی سر بلندی داشته باشند.

پاینده ایران

برچیدن فقر، استبداد، حاکمیت دینی و برقراری حاکمیت ملت هدف ماست

همسازی ملی جمهوری خواهان سوسیال دموکرات و لائیک ایران

مطالب مرتبط با این موضوع :

یک پاسخ

  1. نوشته اید:
    نه به فقر
    نه استبداد
    نه زندانی سیاسی
    نه به شکنجه و اعدام
    ایکاش هم می نوشتید: نه به اسلام!
    اسلام این بردگی و اسارت و خشونت و ضدیت با زن. ایکاش یک کس در بین شما به حرامسرای پیامبر به زن سه ساله پیامبر و تفخیذ با او از شیرخوارگی و تجاوزٍ افضائیش با عایشه پنج سال و نیمه خورشیدی، شش ساله قمری اشاره می کرد. به دست درازی پیامبر به عروس خودش زینب یازده ساله سخن می گفت. پیامبر اسلام زنباره و ضد زنی که عروس خودش را از چنگ پسرخوانده ی خودش در آورد. آخر خانمها و آقایان این اسلام است که بر ایران حکومت می کند. شماها همه تان در خارج از ایران و در امنیت هستید. چرا عریان حرف نمی زنید. این محافظه کاری و لاپوشانی و ضعف شماها باعث نومیدی ست. بزودی ۱۴۰۰مین سال نحوست اسلام و نوروز سبز و سفید ما ست که این اسلانم سیاه کرده از راه می رسد. اینقدر دنباله رو مردم نباشید. شماها همه درس خوانده دانشمندید. عریان سخن بگوئید، اندیشه رهنما را باشجاعت و عریانی بیان کنید. آخر فرق شما بلا کسانیکه در زندان های محمد و علی شرف را و ایرانیت را و انسانیت را ضدیت با این دین نانجیب و نانجیبی را فریاد می کنند چیست! فرق شما با منی که در این جنوب تهران زندگی میکنم چیست! حاشا به همت این مردم توسری خور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.