اخباروگزارشات کارگری25دی1393

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اخباروگزارشات کارگری25دی1393

– تجمع همسران کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت مقابل فرمانداری آزادشهردراعتراض به عدم پرداخت 4ماه حقوق!

– رحمان ابراهیم زاده:به کمیته ی دفاع از بهنام ابراهیم زاده

– هشت روز اعتراض متحدانه کارگران ایران خودرو با وعده های مدیریت این کارخانه برای تحقق خواستهای کارگران پایان گرفت

– تجمع کارگران مس سرچشمه کرمان دراعتراض به14نفرازهمکارانشان!

– اعتراض کارگران نورد و لوله صفا، در گفتگو با شاپور احسانی راد

– اخطار کارفرما به نماینده کارگران معادن البرز شرقی- عدم پرداخت بیش از2ماه حقوق۱۴۰۰ کارگر

– اعتراض کارگران کارخانه‌های سیمان به قطع تولید کلینکر؟!

– تجمع کارکنان شرکت مخابرات مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمددراعتراض به سطح پایین حقوقشان!

– مسمومیت 239 کارگر در فاز 14  کنگان بر اثر مصرف غذای فاسد

تجمع همسران کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت مقابل فرمانداری آزادشهردراعتراض به عدم پرداخت 4ماه حقوق!

جمعی از همسران و خانواده های کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر به دلیل عقب افتادگی حقوق همسران خود نیز اعتراض کردند.

به گزارش 25دی تیتر آزاد، صبح امروزجمعی از همسران کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت و تونل ۱۰ در مقابل فرمانداری آزادشهر تجمع کردند و اعتراض خود را نسبت به عقب افتادن حقوق کارگران نشان دادند.

اعتراض این جمعیت به دلیل عقب افتادگی حقوق ۴ ماهه همسران خود بود و به این نتیجه رسیده بودند که با حضور و تجمع در مقابل فرمانداری آزادشهر ، صدای همسران خود را به گوش مسئولین برسانند.

عمده اعتراض این بانوان بر این بود که علاوه بر به تعویق افتادن حقوق کارگران، با توجه به اینکه در ابتدا قرارداد کارگران سفید امضاء بوده، هر بار نیز مبلغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان از حقوق همسرانشان کاسته می شود.

این بانوان گفتند، کارگران معدن هیچ سهمیه لباس فرم، چکمه، مواد شوینده نیز دریافت نمیکنند و همسرانشان نیز به صورت نسیه این اجناس را خریداری و تامین میکنند.

این معترضین متذکر شدند که با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی شهرستان به پاسخ درستی از سوی رئیس این اداره مواجه نشدند و از فرماندار شهرستان و مسئولین شهرستانی خواستار پیگیری امور کارگران معدن زغال سنگ شدند.

در ادامه اعتراضات، حسن عبدی کارشناس سیاسی، امنیتی فرمانداری آزادشهر با حضور در بین معترضین اظهار داشت: ما طی روزهای گذشته تماسهایی را با نصیری مدیر عامل شرکت معدنی شمال شرق داشته ایم و پیگیر این موضوعات هستیم.

درهمین رابطه:

کارگران معادن زغال‌سنگ گلستان 5 ماه حقوق نگرفته‌اند

خبرگزاری مجلس بتاریخ24دی طی گزارشی از عدم پرداخت 5ماه حقوق کارگران معادن زغال‌سنگ گلستان،خبرداد.

براساس این گزارش، 5 ماه است که کارگران معادن گلستان حقوق نگرفته و دچار مشکلات بسیاری شده‌اند.

۶۳۰ کارگر معدن قشلاق بیش از ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند

۶۳۰ کارگر شاغل در معادن زغال سنگ «قشلاق» واقع در شمال شرق شاهرود از تعویق بیش از ۳ ماه و نیم حقوق‌شان خبر می‌دهند. این کارگران صبح روز سه‌شنبه (۲۳ دی) در اعتراض به دریافت نکردن حقوق به مدت یک ساعت دست از کار کشیدند و همزمان همسران‌ این کارگران در مقابل فرمانداری «آزاد شهر» تجمع کردند.

به گزارش25دی ایلنا،کارگران معدن قشلاق گفته‌اند حقوق ماهای مهر، آبان و آذر؛ نیمی از حقوق اردیبهشت ماه سال جاری را نیز دریافت نکرده‌اند.

کارگران می‌گویند مشکل عمده این معدن با آخرین تغییرات مدیریتی از یکسال پیش آغاز شده است و این مدیران سعی دارند با حداقل نیروی کار بیشترین بازده را در تولید زغال سنگ داشته باشند.

به عنوان نمونه پیش از این در تونل شماره ۱۰ این معدن ۲۸۰ معدنچی کار می‌کردند اما این تعداد امروز به ۷۰ کارگر تقلیل یافته است. دلیل انتقال کارگران از سوی کارفرما نامرغوب بودن زغال این تونل و کاهش خریداران عنوان شده است.

موضوع دیگری که باعث نگرانی کارگران معدن قشلاق شده است جابجایی‌های مداوم محل کار آنان در بین تونل‌های معدن است.

یکی دیگر از مشکلات کارگران معدن قشلاق نحوه اجرای طرح طبقه بندی مشاغل است چرا که آنان معتقدند حقوق‌شان پس از اجرای این طرح هیچ تغییری نکرده است.

کارگران معدن قشلاق می‌گویند حقوق دریافتی‌شان به صورت حداقلی محاسبه می‌شود و هیچگونه مزایای شغلی برای افزایش حقوق ندارند.

به گفته کارگران، دوسال است که کارفرما حق لباس و کفش را به کارگران پرداخت نمی‌کند.

رحمان ابراهیم زاده:به کمیته ی دفاع از بهنام ابراهیم زاده

همان طور که پیش تر نیز در تاریخ یکشنبه 14 دی ماه به اطلاع همه ی  کارگران و فعالین کارگری رساندم بهنام ابراهیم زاده توسط قاضی احمد زاده بدون وکیل محاکمه ی مجدد شده و به اتهامات واهی به تحمل 9 سال وچهارماه وپانزده روز حبس دیگر محکوم شده است. این حکم از سوی شعبه ی 15 دادگاه انقلاب به سرپرستی قاضی صلواتی به بهنام ابلاغ گردیده است.

بدین وسیله از کمیته ی دفاع که امور مربوط به بهنام را پیگیری و اطلاع رسانی می کند می خواهم که نسبت به دادخواهی از طریق یک وکیل باتجربه اقدام کند و اجازه ندهد که حکم ناعادلانه ی فوق به اجرا در آید.

بدیهی است  که اضطراری بودن این امر اقدام فوری را ضروری می کند. همچنین برای جلوگیری از موازی کاری و با توجه به مسوولیت کمیته دفاع در کلیه ی امور مربوط به بهنام انتظار دارم که ظرف چهارروز پس از صدور این اطلاعیه کمیته دفاع موضوع حقوقی و گرفتن وکیل را روشن کند و به اطلاع فعالان جنبش کارگری برساند.

24 دی ماه 1393

رحمان ابراهیم زاده

عضو کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری

هشت روز اعتراض متحدانه کارگران ایران خودرو با وعده های مدیریت این کارخانه برای تحقق خواستهای کارگران پایان گرفت

اتحادیه آزاد کارگران ایران: کارگران ایران خودرو پس از هشت روز اعتراض متحدانه از صبح روز چهارشنبه 24 دی ماه بتدریج در قسمتهای مختلف کارخانه اعتراض خود را تمام کردند و نهایتا این اعتراض دیشب بطور کامل پایان گرفت. چرخه پایان این اعتراض متحدانه همانگونه که آغاز آن به شکل زنجیرواری همه قسمتهای کارخانه را در بر گرفته بود پایان آن نیز به همین شکل  از شام روز 23 دی ماه از برخی قسمتها  آغاز و در شام روز 24 دی ماه در همه بخشهای کارخانه تکمیل شد.

بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران پایان این اعتراض متحدانه بدنبال مذاکرات متعدد کارگران ایران خودور با مسئولین و مدیریت کارخانه و وعده های آنها برای تحقق خواستهایشان تا 15 بهمن ماه صورت گرفت.

بنا بر این گزارش در طول هشت روز اعتراض کارگران ایران خودور که با محوریت خواست افزایش  مزد آغاز شد مسئولین و مدیریت این کارخانه در همان روزهای اول  تلاش کردند با توسل به تهدید و دادن وعده و وعید به کارگران،  این اعتراض را مهار بکنند اما کارگران ایران خودرو بر سر تحقق خواستهای خود بویژه خواست افزایش مزد از طریق افزایش مزد پایه ایستادگی کردند تا اینکه با مذاکرت متعددی که ما بین کارگران و مسئولین و مدیریت این شرکت بویژه در روزهای هفتم و  هشتم این اعتراض صورت گرفت، مدیریت شرکت ضمن دادن وعده تحقق خواستهای کارگران اعلام کرد تا روز 15 بهمن ماه همه خواستهای آنان و وعده هایی که داده شده است مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی آن در این روز اعلام خواهد شد.

اهم وعده هایی که مدیریت شرکت ایرانخودرو طی مذاکرات و توافقات صورت گرفته ما بین خود و کارگران داده است بشرح زیر می باشد:

1- اجرا و بازنگری فوری طرح طبقه بندی مشاغل و اصلاح جدول مزدی کارگران

2-پرداخت پاداش تولید قبل از اینکه سقف مورد نظر تولید برای پرداخت این پاداش محقق شده باشد.  مبلغ 700 هزار تومان برای کارگران تولید – 600 هزار تومان برای کارگران پشتیبانی – 500 هزار تومان برای کارگران ستادی و 400 هزار تومان برای کارگران خدمات

علاوه بر دو وعده فوق که به صورت ابلاغیه بر روی بسیاری از قسمتهای کارخانه نصب شده است دیگر خواستهای کارگران و وعده های مدیریت به شرح زیر بطور شفاهی مورد مذاکره و توافق ضمنی قرار گرفته و مقرر شده است نتیجه نهایی آن تا 15 بهمن ماه به کارگران اعلام بشود.

1-افزایش مزد پایه به میزان 8-7 درصد. تاریخ اعمال این افزایش از بهمن ماه سالجاری و حداکثر از اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود. این افزایش علاوه بر افزایش حداقل مزدی است که هر ساله در شورایعالی کار صورت میگیرد. توافق نهایی در مورد تاریخ اعمال این افزایش صورت نگرفته و قرار است اعلام شود

2-افزایش آکورد به میزان 30 درصد

3-پرداخت بن نقدی هر سه ماه یکبار 500 هزار تومان

4-تعطیلی شیفت شب پنج شنبه

5-دادن استراحت یک ساعته در وسط ساعات شیفت شب.

6-افزایش هدیه های مربوط به ایام خاص

7-برقراری مجدد پاداش اضافه کاری. این پاداش از حدود دو سه سال پیش قطع شده است

بنا بر آخرین گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، علیرغم پایان اعتصاب غذای کارگران ایرانخودور، فضای اعتراضی در میان این کارگران همچنان بالاست و آنان اعلام کرده اند چنانچه مدیریت شرکت تا 15 بهمن ماه به وعده های خود عمل نکند  بار دیگر اعتراض خود را از سر خواهند گرفت.

اتحادیه آزاد کارگران ایران – 25 دی ماه 1393

تجمع کارگران مس سرچشمه کرمان دراعتراض به14نفرازهمکارانشان!

کارگران تجمع کننده خواستار بازگشت  بکارهمکاران اخراجیشان هستند.

کارگران معترض همچنین خواستار این هستند که امتیازاتی که شرکت مس سرچشمه برای سایر کارکنان خود قائل می شود ،به آنها نیز تعلق گیرد.

به گزارش 25دی خانه خشتی، در پی اخراج ۱۴کارگر شرکت ارفع سازان کرمان جمعی از کارگران این شرکت از صبح روز سه شنبه ۲۳ دیماه در مقابل دفتر مرکزی این شرکت تجمع کردند.

معترضین دلیل تجمع خود را اینگونه عنوان کردند: کلیه نیروهای این شرکت در واقع در خط تولید شرکت مس سرچشمه مشغول بکار هستند در حالیکه هیچ گونه مزایایی از سوی این شرکت به آنها پرداخت نمی شود، ما کارگران تنها حقوق ماهیانه خود را آن هم در ۲۲ یا ۲۳ هر ماه از شرکت ارفع سازان دریافت می کنیم.

در واقع این معترضین خواستار این هستند که امتیازاتی که شرکت مس سرچشمه برای سایر کارکنان خود قائل می شود ،به آنها نیز تعلق گیرد.

کارگران معترض درخوست دارند تا با انعقاد قراردادی با شرکت مس سرچشمه آنها نیز زیر نظر این شرکت قرار گیرند تا دیگر دلهره و درد سر کار را نداشته باشند.

به گفته معترضین، مدیر عامل شرکت ارفع سازان نیز نه تنها قول حمایت به این کارگران را نداده است بلکه عنوان می کند که اگر روزی این شرکت به نیرو نیاز نداشته باشد، اخراج می شوید و من نمی توانم درخواست های شما را در قرارداد وارد کنم.

بنا به گفته این کارگران معترض، کلیه نیروهای پمپ بنزین شهرک مس سرچشمه، ۲۳ نفر از نیروهای قسمت لیفتراک ، تعدادی از کارگران بخش ماشین آلات کارخانه سیلیس، کارگاه تاسیسات کارخانه و کارگاه اجرایی کارخانه شهرک از نیروهای شرکت ارفع سازان هستند اما هیچگونه امتیازی از سوی شرکت مس سرچشمه به آنان تعلق نمیگیرد.

گفتنی است تاکنون از سوی این معترضین به مدیر عامل، مدیر سرمایه گذاری و مدیریت حراست شرکت مس سرچشمه و همچنین مدیر عامل شرکت مس کرمان نامه هایی ارسال شده و تا هم اکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

معترضین همچنین خواستار برگشت نیروهای اخراجی این شرکت نیز هستند.

طبق صحبت های شنیده شده از مسئولین این شرکت اخراج نیروهای این شرکت به دلیل فسق یکطرفه قرارداد خاکبرداری معدن از سوی شرکت مس با این شرکت و عدم توانایی شرکت ارفع سازان در پرداخت حقوق کارگران بوده است.

در 12 تیر ماه 1351، شرکت سهامی معادن مس سرچشمه کرمان، تشکیل و در سال 1355 به شرکت ملی صنایع مس ایران که در برگیرنده کلیه فعالیتهای معادن مس کشور است تغییر نام داد. از وظایف این شرکت، استخراج و بهره برداری از معادن مس، تولید محصولات پر عیار سنگ معدن و محصولات مسی نظیر کاتد، اسلب، بیلت و مفتول هشت میلیمتری می‫باشد. معادن مس سرچشمه و میدوک در کرمان و معدن مس سونگون در آذریایجان شرقی از مهمترین معادن مس کشور به شمار می‫رود.

رادیو ندا: اعتراض کارگران نورد و لوله صفا، در گفتگو با شاپور احسانی راد

شاپور احسانی راد، عضو هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و نماینده اخراجی کارگران پروفیل ساوه، در گفتگو با رادیو ندا با اشاره به اعتراضات کارگران و چگونگی کشته شدن کارگر جوانی بنام فرزاد صفری در کارخانه ، گفت : ” کارد به استخوان کارگران رسیده است ؛ از خشم کارگران بترسید!”

گوش کنید:http://radio-neda.blogspot.fr/2015/01/blog-post_14.html

اخطار کارفرما به نماینده کارگران معادن البرز شرقی- عدم پرداخت بیش از2ماه حقوق۱۴۰۰ کارگر

ایلناطی گزارشی بتاریخ25دی،از اخطار کارفرما به نماینده کارگران معادن البرز شرقی،خبرداد.

ازنماینده قانونی کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی از دریافت اخطاریه‌ای از جانب کارفرما خبر داد.

برپایه این گزارش،مدیر عامل معدن زغال سنگ شاهرود روز ۱۵ دی ماه سال جاری با ارسال نامه‌ای ۵ بندی به محل سکونت‌ این کارگرمعدن،وی را متهم به «بی‌انظباتی در محل کار»، «عدم پایبندی به مقررات شرکت (معدن)»، «تخطی از آئین نامه انظباطی کار در شرکت»، «اقدام به تحریک کارگران مبنی بر برپایی تحصن غیر قانونی و تحریک کارگران به کم کاری»، «اقدام به سرو صدا و فریاد زدن در محیط‌های اداری و اخلال در نظم معدن» کرده است. همچنین در این اخطاریه عنوان کرده است که «نتیجه این اقدامات خودسرانه شما باعث ضرر و زیان به شرکت و در نتیجه تضییع حقوق کارگران زحمتکش معادن شده است.»

بنابهمین گزارش، در ۷۴ روز گذشته ۱۴۰۰ کارگر این معادن حقوق نگرفته‌اند.

اعتراض کارگران کارخانه‌های سیمان به قطع تولید کلینکر؟!

بر اساس ابلاغیه اخیر وزارت صنعت، معدن وتجارت، از امروز (۲۵ دی ماه) سوخت همه کارخانه‌های سیمان کشور بمدت حداقل یک ماه قطع می‌شود.

به گزارش 25دی ایلنا، با دستور اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، که با هماهنگی وزارت نفت و انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان به تمامی واحد‌های تولید کننده سیمان کشور ابلاغ شده است از بامداد امروز سوخت گاز و مازوت همه کارخانه‌ها سیمان قطع و مخازن مازوت پلمپ می‌شوند.

بر اساس نامه دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور، به دلیل دپوی بیش از 18 میلیون تن کلینکر و سیمان در کارخانجات سیمان کشور و پیش‌بینی ادامه این روند در ماه‌های آتی مقرر شده است تا با هماهنگی وزارت نفت نسبت به تولید کلینکر اقدام شود.

کلینکر یکی از مواد اولیه تولید سیمان و یک محصول فرایندی است و برحسب نوع سیمان، در ترکیب آن استفاده می‌شود.

صادرات گاز به جای نفت

این تصمیم در حالی از ساعت 24 شب گذشته (24 دی ماه) لازم‌الاجرا شده است که کارگران کارخانه‌های سیمان معتقدند در صورت قطع گاز کوره‌ها و پلمپ مخازن، هیچ تضمینی وجود ندارد که حقوق دریافتی آنان در این مقطع زمانی کاهش نیابد.

یک کارگر کارخانه سیمان دشتستان با بیان اینکه به نظر من و همکارانم، دلیل تصمیم دولت از قطع گاز مصرفی کارخانه‌های سیمان صرفا به خاطر استفاده کارخانه‌های سیمان از مواد اولیه انباشته شده نیست، افزود: دولت می‌خواهد برای رفع مشکلات مصرف کنندگان گاز خانگی کشور در مناطق سردسیر مانع کار تولید کنندگان سیمان شود. از سوی دیگر کاهش ناگهانی قیمت نفت در این تصمیم دولت بی‌تاثیر نیست، چرا که دولت قصد دارد با صادرات گاز به کشور‌های اروپایی به نوعی کسری قیمت نفت را جبران کند.

او در ادامه در خصوص وضعیت کارگران شاغل در صنعت سیمان کشور گفت: آنچه در اجرای این طرح حائز اهمیت است، بلاتکلیفی کارگران شاغل در کارخانه‌های سیمان و ضرری است که در این بین به آنان تحمیل می‌شود. قرار است در طول اجرای این طرح که حداقل یکماه طول می‌کشد همه مزایای حقوقی کارگران همانند حق شیفت، اضافه کاری و سایر مزایای شغلی‌شان قطع می‌شود و حقوقی که آنان می‌گیرند پایه حقوق خواهد بود.

او با بیان اینکه چرا باید کارگران در همه تصمیمات دولت نادیده گرفته شوند افزود: اجرای این طرح کار‌شناسی شده نیست، چرا که میزان دپو مواد اولیه در برخی کارخانه آنقدر کم است که نیاز به قطع گاز مصرفی آنان ندارد.

خطر کاهش حقوق کارگران

در همین رابطه  کارگری در کارخانه سیمان داراب واقع در استان فارس با تایید خبر قطع گاز و پلمپ مخازن مازوت کارخانه‌های سیمان کشور گفت: قرار بود بامداد امروز گاز کارخانه سیمان داراب را به بهانه دپو مواد اولیه سیمان (کلینکر) قطع کنند.

این کارگر کارخانه سیمان داراب که نخواست نامش منتشر شود با بیان اینکه میزان کلینکر انباشته شده درکارخانه سیمان داراب حدود ۸۰ هزار تن است، گفت: این میزان دپوی کلینکر سیمان داراب در مقایسه با کارخانه‌هایی که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن کلینکر انباشته شده دارند بسیار ناچیز است. از این رو دولت نباید این طرح را در کارخانه سیمان داراب اجرایی می‌کرد.

این کارگر گفت: راه درست این بود که دولت یک میزان مشخص از دپو را معیار قرار میداد و به طور مثال این تصمیم را در کارخانه‌هایی که کمتر از ۱۵۰ هزار تن کلینکر انباشته دارند اعمال نمی‌کرد.

او درباره وضعیت کارگران شاغل در کارخانه سیمان داراب بعد از قطع گاز مصرفی کارخانه گفت: با قطع گاز و پلمپ مخازن مازوت تکلیف کارگران این کارخانه مشخص نیست. اگر قرار است این کارگران در طول اجرای این طرح به کارهای تعمیراتی بپردازند، در این صورت کار تعمیرات کارخانه سیمان داراب بیشتر از ۱۲ روز طول نمی‌کشد. با این وجود مشخص نیست مابقی روزهایی که کارگران بیکار هستند چه وضعیتی خواهند داشت.

این کارگر با بیان اینکه این موضوع باعث نگرانی کارگران شاغل در کارخانه‌های سیمان کشور شده است افزود: شائبه بیکاری کارگرانی که قرار دادهای محکمی با کارفرمایان ندارند در صنعت سیمان کشور قوت گرفته است.

به گفته وی، به نظر می‌رسد سیاست دولت مصرف دپو بیش از حد کلینکر نیست. دولت با اجرای این طرح که زمان پایانش مشخص نیست می‌خواهد به نوعی مصرف گاز داخل کشور را پایین نگه دارد اما در این بین تنها کارگران تاوان می‌پردازند.

او درباره وضعیت حقوقی کارگران سیمان داراب بعد از قطع گاز گفت: وضعیت حقوقی کارگران نامعلوم است. گفته می‌شود تمامی مزایای حقوقی کارگران در این مدت حذف می‌شود.

او در خاتمه گفت: از دولت انتظار می‌رود هماهنگ با راه کارهایی که برای بهبود اقتصادی صنایع کشور می‌دهند به منافع معیشتی و شغلی کارگران شاغل توجه کنند.

بنابهمین گزارش،با وجود ابلاغ قطع گاز کوره های مازوت به تمامی کارخانه های سیمان کشور، اخباری مبنی بر مقاومت کارگران تعدادی از کارخانه‌های سیمان نیز به گوش می‌رسد.

تجمع کارکنان شرکت مخابرات مقابل استانداری کهگیلویه وبویراحمددراعتراض به سطح پایین حقوقشان!

عده ای از کارمندان رسمی و شرکتی مخابرات کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه به دلیل کمبود حقوق و مزایا در مقابل استانداری این استان به نشانه اعتراض تجمع کردند.

به گزارش 25دی راک نیوز ، برخی از تجمع کنندگان اظهار نمودند:  با وجود بیش از 10 تا 15 سال سابقه کار ولی تاکنون از حقوق ومزایای مناسبی برخوردار نشده ایم و نسبت به سایر کارکنان ادارات استان نیز کمتر حقوق دریافت می کنیم.

این کارکنان شرکت مخابرات استان کهگیلویه وبویراحمد که تعداد آنها به 30 نفر می رسید خواستار پیگیری  و رفع مشکل خود شدند.

تجمع کنندگان افزودند : درصورت حل  نشدن این موضوع  برای پیگیری به مقامات کشوری و مجلس شواری  اسلامی مراجعه خواهیم کرد.

براساس این گزارش،مسئولان استانداری کهگیلویه وبویراحمد پس از این تجمع اعتراض آمیز قول مساعد دادند مشکل کارکنان شرکت مخابرات استان تا سه روز آینده  پیگیری  و برطرف شود.

مسمومیت 239 کارگر در فاز 14  کنگان بر اثر مصرف غذای فاسد

رئیس بیمارستان خمینی شهرستان کنگان از مسمومیت غذایی 239 نفر از کارگران شاغل در فاز 14 کنگان خبر داد.

به گزارش 25دی کوگانا، رئیس بیمارستان خمینیشهرستان کنگان از مسمومیت غذایی 239 نفر از کارگران شاغل در فاز 14 کنگان خبر داد.

دکتر راستگو افزود: 239 نفر از کارگرانی که گفته می‌شود در فاز 14 شاغل بوده‌اند به دلیل مسمومیت غذایی  ناشی از خوردن غذای فاسد از نیمه های شب به بیمارستان خمینی کنگان منتقل شده و بصورت سرپایی درمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: مسموم شدگان که اکثرا نیروهای غیر بومی بودند پس از تزریق سرم و بهبودی، بیمارستان را ترک کرده‌اند.

گفتنی است ماه گذشته غذای فاسد 37 کارگر شرکت صایا فاز 13 سایت 2 کنگان را راهی بیمارستان کرد که خوشبختانه با سلامتی کامل به کار خود بازگشتند.

بیست وپنجم دی ماه1393

akhbarkargari2468@gmail.com

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.