کشور را به سوی رقیت و بردگی سوق دادند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هوشنگ طالع
کشور را به سوی رقیت و بردگی سوق دادند
از زیان‌بار ترین رخدادهای عصر حاضر ، تحمیل دولت یازدهم بر ملت و مردم ایران است . بر خلاف این شعار مردم‌فریب  که : « هم باید چرخ سانتیریفوژ بچرخد و هم چرخ معیشت مردم » ؛ از همان آغاز « چرخ سانتیریفوژ » را از کار انداختند و امروز ناله‌ی « بحران » اقتصادی را سر داده‌اند .
با بتون‌ریزی قلب رآکتور اراک به دست دولت یازدهم ، با پیش‌گامی دکتر علی‌اکبر صالحی ( پهلوان سید علی‌اکبر ) در حقیقت قلب تپنده‌ی پیش‌رفت علم و شگردشناسی (‌تکنولوژی / فن‌‌آوری ) کشور را بتون‌ریزی کردند و دست‌کم برای 20 تا 25 سال کشور را از پیش‌رفت علمی و شگرد‌شناسی باز داشتند .
هنوز مرکب برجام ( برنامه جامع اقدام مشترک برای رقیت و به بندکشیدن ملت ایران ) ‌خشک نشده است که نخست 4 وزیر دولت یازدهم با نوشتن نامه به رییس جمهور ، اعلام وضعیت بحران کردند و سپس شخص رییس جمهور که قرار بود با تسلیم شدن به خواست 1 + 5 « چرخ معیشت مردم »‌را به گردش در آورد ، اعلام کرد که : « ممکن است به رکود باز گردیم » ؛ در حالی کشور تا « خرخره »‌ در رکود اقتصادی فرو رفته است .
این گفته ، پایانی بود بر دوسال و اندی دروغ و فریب که می‌گفتند با تسلیم شدن برابر آمریکا و غرب و شرق ، از آسمان کشور « لیره زر » خواهد بارید و چنین و چنان خواهد شد و دیگر غم « نان » و « آب خوردن » نخواهید داشت ؛ اما امروز که «‌ خرشان از پل گذشت » و بند رقیت قرارداد وین را برگردن ملت و مردم ایران استوارکردند و به گفته‌ی دیگر «‌ ماموریت انجام شد » بدون اندک شرم و حیا ، ناسرراست (‌غیرمستقیم ) می‌گویند که همه‌ی وعده‌ها دروغ بود .
 بدین‌سان  با پذیرش « کاپیتالاسیون سیاسی ـ اقتصادی ـ اجتماعی ـ فرهنگی » زیر پوشش برجام ، نه تنها نباید در انتظارگشایش اقتصادی بود ؛ بلکه باید پذیرای «‌رکود » هم بود .
سه‌شنبه 21 مهرماه 1394 ـ 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.