این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 
بزودی سایت رنگین‌کمان با طراحی جدید و امکانات ارتباطاتی افزون تری ارائه خواهد شد. 
 
خوانندگان گرامی همان‌طور که کمابیش اطلاع دارید از تأسیس سایت رنگین‌کمان، بنیادی آزادی اندیشه و بیان بیش از پنج سال می‌گذرد. 
در این مدت توانسته‌ایم با استقلال کامل و با اتکا به نیروی خود ادامه حیات این تارنما را  تضمین کنیم. کوشش ما همواره این بوده است که در سایت مقالات اساسی و تحلیل‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، فلسفی، و ادبی و هنری انتشار پیدا کند. بدون تردید در همین راستا گام خواهیم برداشت. در این مساعی از همه کسانی‌که اصول ذکر شده در فصل درباره ما، که بیانگر مبانی نظری سایت ماست را باور می‌دارند دعوت می‌کنیم همراه و هم پیمان ما باشند. 
چندی است که در شرف انجام طراحی تازه آن هستیم با کمال خرسندی به اطلاع شما می‌رسانیم که بزودی سایت با طراحی جدید و امکانات ارتباطاتی افزون تری ارائه خواهد شد. 

در این طراحی سعی شده است:
 مهم ترین اخبار ایران وجهان همزمان با انتشارشان در رسانه های مهم جهان به زبان های فارسی و فرانسه و انگلیسی ارائه شود.
مقالات تهیه‌شده توسط دوستان و رفقای جمهوری‌خواه و دموکرات و لاییک و طرف‌دار آزادی و استقلال ایران تنوع بیشتری داشته باشند. 
تعهد اخلاقی و آرمانی به دفاع از حقوق بشر و همه آزادی‌های مندرج در منشور جهانی و تمامی الحاقیات آن ما را موظف میکند برای احقاق  این حقوق با سرسختی بیشتری مبارزه کنیم. بنابراین تمام اخبار و مقالاتی که در این زمینه به دست ما می‌رسند در سایت انتشار خواهند یافت. جهت گسترش هرچه بیشتر این بخش از همه علاقه‌مندان و خوانندگان گرامی تقاضا داریم ما را یاری دهند و از ارسال اخبار و مقالات کوتاهی نکنند. 
در طراحی جدید بخشی را تحت عنوان تالار بحث آزاد به‌وجودآورد ایم که خوانندگان می‌توانند بعد از عضویت در فهرست دوستداران سایت جامعه رنگین‌کمان بنیاد آزادی اندیشه و بیان نظرات نوشتاری و یا گفتاری خود را مستقیماً در سایت انتشار دهند و با دیگر دوستداران وارد بجث و گفتگوی آراد شوند. طبیعتاً این اختیار برای دوستداران مسئولیتی را به وجود می‌آورد و آن اینکه بایستی اصول اخلاقی و حقوقی ذکر شده در سایت را به طور دقیق رعایت کنند.
فرهنگ قاسمی پاریس 
  

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.