رشوه گرفتیم و به حساب حزبمان گذاشتیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

هوشنگ طالع
بابک زنجانی را مطرح کردند تا « کرسنت » فراموش شود
با وجود فساد گسترده در قضیه‌ی « کرسنت » و رشوه‌گیری و رشوه‌دهی و وارد کردن زیان به « منافع‌ملی » نه تنها مفسدین و رشوه‌گیرندگان مورد تعقیب قضایی قرار نگرفته اند ؛ بلکه چند ماه پیش ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشریات کشور دستور داد که در این مورد چیزی ننویسند .
چند روز پیش آقای مسعود میرکاظمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشین نفت ، در گفت‌وگو با خبرگزاری نسیم گفت : در پرونده‌ی کرسنت کسانی هستند که رشوه گرفته اند و وقتی از آن‌ها بازجویی می‌شود ، اعلام می‌کنند که به حساب یک حزب سیاسی پول ریخته ایم . بنا براین این افراد که اکنون در برخی پست‌های دولتی حضور دارند ،‌ معلوم است که علاقمند نیستند تا جزئیات « ‌کرسنت » افشا شود .
آقای میرکاظمی افزودند :‌جزئیات « کرسنت » باید افشا شود و نام تمام کسانی که پول گرفته اند حتی اگر آن شخص مسئول دفتر فلان وزیر دوران اصلاحات هم باشد ، نباید برای کسی مهم باشد .
وی هم چنین با انتقاد از امنیتی کردن پرونده‌ی کرسنت ،‌تصریح کردند : ‌پرونده‌ی کرسنت را به این دلیل امنیتی کردند که جزئیات فاش نشود ؛ وگرنه این پرونده امنیتی نیست …
آقای مسعود میرکاظمی با انتقاد از وزیر نفت گفت :‌ برخی از آقایان امروز می‌گویند ، بابک زنجانی را مطرح کنید تا    « کرسنت » فراموش شود . حتا در نهم دی‌ماه سال گذشته [ وزیر نفت ] همین مسایل را با مدیران مسئول هم‌فکر خودش مطرح و یک سری صحبت‌ها در مورد « کرسنت » که خلاف واقع است و همیشه مطرح کرده را بار دیگر عنوان می‌کند تا این فساد فراموش شود .
 
چهارشنبه 28 امرداد 1394 ( برابر با شصت و دومین سالگرد کودتای آمریکایی ـ انگلیسی 28 امرداد ) ـ هوشنگ طالع 
 

 

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.