کارزار دفاع از تشکیلات سراسری کارگری و مبارزات آزادیخواهانه زنان در ایران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کارزار دفاع از تشکیلات سراسری کارگری و مبارزات آزادیخواهانه زنان در ایران

بیش از سه دهه است که مردم ایران، تحت اسارتِ حاکمانِ نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی، از تمامی آزادیها و حقوقِ دمکراتیک و مشارکت در سرنوشت اجتماعی خود محروم شده اند،  و در معرضِ سرکوب، زندان، شکنجه و اعدام بوده و هستند. در این سالها سردمدارانِ رژیم بخاطرِ تداومِ جایگاهِ قدرتِ خود و بر آن اساس حفظِ این نظامِ ارتجاعی، همواره هر گونه مقاومت و اعتراضِ حق طلبانه از طرف توده ها را بشدت سرکوب نموده و با محو فیزیکیِ هزاران انقلابی و معتقد به آزادی و تغییر روابط اجتماعی به جنایاتِ عظیمی در ایران دست زده اند. امروزه در جامعه ایران، مدافعینِ حقوقِ عدالتجویانهِ  کارگران، زنان، جوانان، ملیتها و سایرِ طبقات و اقشارِ زحمتکش و مردمی، همچنان در زیر فشارِ اختناقِ سیاسی و موازینِ تبعیض آمیزِ حکومتی، به مبارزه برای مطالباتِ بر حقِ اجتماعی ادامه میدهند. بدان خاطر بسیاری از این فعالانِ سیاسی-اجتماعی در زندانهای جمهوری اسلامی در  زیر شکنجه قرار گرفته و برخی به اعدام محکوم گشته اند.

در خارج از کشور، برای پشتیبانی از میارزاتِ کارگران، زنان و سایر نیروهای انقلابی،  جهتِ برکناری  رژیم جمهوری اسلامی   و مبارزه  با توطعه های امپریالیسم جهانی، و  در جهت آزادی و استقرارِ روابط جدید انسانی و اجتماعی در ایران،   افراد و تشکل های مستقل دمکراتیک و سوسیا لیستی به حرکتهای گسترده ای دست یازیدند.   

در همیاری و راستای این حرکات، ما جمعی از ایرانیان در شیکاگو نیز بر آن هستیم که در دفاع از سازمانیابی تشکلات مستقل کارگری در ایران و همچنین دفاع از مبارزات آزادیخواهانه زنان به بررسی مسائل سیاسی/اجتماعی پرداخته و به تدارکِ کارزارهای دفاعی جهتِ همبستگی با این مبارزات جق طلبانه بپردازیم. بدینوسیله از تمامِ علاقمندان به شرکت در این امرِ مبارزاتی دعوت می نماییم که در تدارک و برنامه ریزی چنین امری درجلسهِ برگزار شده بدین خاطر شرکت نمایند.

کمیته تدارکِ کارزار در شیکاگو

زمان: یکشنبه 12 جولای،2 بعد ازظهر

مکان: کتابخانه عمومی  اسکوکی  847-673-7774

Book discussion Room, West entrance, 1st floor

5215 Oakton St, 60022

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.