از میان اسرای دربند مردم، از متهمین مواد مخدری ٢٢ نفر را با خشونت بردند تا بکشند!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

زندان قزل‌حصار قتلگاه اسرای مردم!

صبح امروز در زندان قزل‌حصار 22 زندانی متهم به پخش و قاچاق مواد مخدر محکوم به اعدام جهت اجرای حکم در فضای ترس وحشت دیگر زندانیان به سلول انفرادی منتقل شدند.

به گزارش دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام صبح امروز شنبه 16 خردادماه 1394 زمانی که زندانیان در حال صبحانه خوردن بودند گارد زندان به سالن‌های زندان قزل‌حصار حمله می‌کند و به طرز وحشیانه‌ای 22 زندانی را جهت اجرای حکم اعدام منتقل می‌کنند. از واحد 2 سالن 1  رضا منصوری، رضا کارگری، جاسم محمود ویسی (شهروند عراقی)، سالار محمود زاده، مصطفی کوهی، بهروز سروری، علیرضا تقی پور و از سالن 6 طهماسب شاهی اسامی زندانیانی هستند که تا لحظه تنظیم این گزارش برای دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام محرز شده‌اند. 

یک منبع مطلع در این رابطه: «گارد زندان برای ایجاد ترس و وحشت بیشتر در بین زندانیان به صورت وحشیانه‌ای به زندان حمله کردند و حتی اجازه خداحافظی به محکومین اعدام را هم نداند»

این در حالی است که  امروز شنبه روز ملاقات خانواده‌ها با زندانیان بوده و اکثر خانواده‌ها در زندان حضور داشتند و از انتقال این 22 زندانی مطلع شدند.

برای سرعت دادن به اعدام‌ها جایگاه  درست کرده‌اند، در زندان قزل‌حصار دو جایگاه اعدام جدید  11 نفره ساخته‌اند که هر هفته 22 نفر را در این زندان اعدام می‌کنند و به گفته زندانیان امکان دارد این آمار در طول هفته افزایش یابد.

16 خرداد 1394 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.