قتلگاه قزل حصار و آخرین تقلاهای محکومین به اعدام برای نجات از طناب دار!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

 

اعدام ۲۲ زندانی که از ” رهبر” حکومت اسلامی عفو طلب میکردند و قتل در داخل زندان برای رهایی از اعدام!

 این اخبار تکان دهنده را در دنیا جار بزنید! آنها که تجمع کرده و خواهان لغو حکم اعدام خود بودند زودتراز بقیه اعدام شدند، آنها که علیه اعدام حرف میزنند، را زودتر میکشند و امروز یک فاجعه در قزل حصار رخ داد، زندانی محکوم به اعدام برای اینکه او را نکشند، به زندانی دیگر حمله میکند و با کشتن یک نفر دیگر، یک پرونده جدید باز میکند تا چند صباحی زنده بماند. زندانیان محکوم به اعدام و محکومین مواد مخدری، با وحشت منتظر رسیدن روز آخر زندگیشان هستند. صدها جوان اسیر این حکومت اند و از ترس اعدام در همین روزها بر خود میلرزند و هر یک میکوشد به طریقی خود را نجات دهد. وظیفه ما است که اعتراض کنیم و نگذاریم این جوانان قربانی یک حکومت فاشیست شوند!

این عکس تحصن داخل زندان است. دوشنبه همین هفته وقتی زندانیان شنیدند که دوباره تعدادی را خواهند کشت، در محوطه هواخوری با در دست گرفتن یک شعار، از ” رهبر” و دست اندرکاران حکومت طناب دار و اعدام،  خواهان عفو و بخشش شدند. اینها که شاکی خصوصی ندارند، اینها که نمیتوانند به دست و پای مردمی بیفتند که قلبی دارند و در نهایت بسیاری از آن مردم این روزها محکومین به اعدام را که متهم به قتل عزیزی از خانواده آنها نیز هستند، را می بخشند. اما وقتی از حکومت خواهان عفو می شوند، با قساوت و بیرحمی میکشد و همه راهها را می بندد.

امروز شنبه در قزل حصار یک فاجعه اتفاق افتد، محکوم به اعدام یک زندانی را کشت تا اجرای حکمش عقب بیفتد.

در زندان قزلحصار ۱۲ نفر را جهت اجرای حکم اعدام میبردند. یک زندانی برای اینکه حکم اعدامش به تاخیر بیافتد و برایش پرونده سازی دیگری کنند به یک زندانی دیگر حمله میکند و  او را میکشد. 

همان اتفاق در سالن دیگری هم میافتد و یک زندانی دیگر را که جهت اجرای حکم اعدام به سلول منتقل میکردند به زندانی دیگر حمله کرد اما او زنده مانده است.

روز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۱ زندانی و روز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۱ زندانی دیگر در این زندان اعدام شدند. با این حساب آمار اعدامهای مربوط به مواد مخدر طی سه هفته اخیر در زندان قزل‌حصار به ۴۴ تن رسید.

کمیته بین المللی علیه اعدام از همگان میخواهد به این جنایات اعتراض کنند. باید بپا خاست و کاری کرد که حکومت اسلامی بیش از این جوانان را قربانی نکند.

کمیته بین المللی علیه اعدام

٣۰ ماه مه ۲۰۱۵

.

کمیته بین المللی علیه اعدام

International Committee against Execution (ICAE)

Web: www.icae-iran.com

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.