جنایت ترویستهای اسلامی در پاریس را قاطعانه محکوم میکنیم

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

جنایت ترویستهای اسلامی در پاریس را قاطعانه محکوم میکنیم
 

حمله جنایتکارانه امروز ترویستهای اسلامی به دفتر مجله چارلی ابدو در پاریس خشم و انزجار مردم جهان را بر انگیخته است. چارلی ابدو یک هفته نامه طنز پرداز چپ و مترقی است که امر خود را نقد مذهب و دست انداختن مقدسات و تعصبات و تابوهای مذهبی قرار داده است. در سال ۲۰۱۱ این مجله بخاطر انتشار کارتونی از محمد مورد حمله گروه های اسلامی قرار گرفته بود و مسئولین و نویسندگان آن چندین بار به مرگ تهدید شده بودند. در حمله اسلامیستها به دفتر این هفته نامه ۱۲ نفر از جمله سردبیر نشریه و سه کاریکاتوریست سرشناس فرانسوی کشته شده اند. این حمله ای مستقیم به آزادی بیان، آزادی نقد مذهب و حمله به مدنیت و انسانیت است.

این جنایت بار دیگر مردم جهان را متوجه فجایع عظیم و هر روزه ای میکند که دولت ها و سازمان های اسلامی در ایران و افغانستان و عراق و سایر کشورهای اسلام زده علیه مخالفین خود و علیه منقدین اسلام مرتکب میشوند. مبارزه با دولتها و نیروهای اسلامی بر دوش نیروهای چپ و اته ئیست و آزادیخواه است. دولتهای غربی که برای پیشبرد سیاستها و اهداف خود به دولتها و نیروهای اسلامی در خاورمیانه اتکا میکنند  و خود در مطرح شدن و قدرتگیری آنان نقش داشته اند، عملا  در برابر جبهه  چپ انقلابی و سکولاریستها  و آته ئیستها و بشریت آزادیخواهی قرار میگیرند که مبارزه با نیروها و دولتهای اسلامی در همه شاخه های آنرا امر و وظیفه خود قرار داده است. هفته نامه چارلی ابدو به این جبهه متعلق است.

بشریت متمدن و آزادیخواه باید بپاخیزد و علیه اسلام سیاسی، علیه سیاستهای مماشات جویانه دول غربی با دولتها و جریانات اسلامی، و با پرچم دفاع از انسانیت، دفاع از آزادی بی قید و شرط نقد مذهب و مشخصا نقد اسلام، و با پرچم دفاع از سکولاریسم و جدایی مذهب از دولت در هر نقطه جهان بمیدان بیاید. هم اکنون تجمعات و تظاهرات علیه نیروهای اسلامی در فرانسه و آلمان و انگلیس آغاز شده است. این میتواند و حزب کمونیست کارگری با تمام قوا تلاش میکند، شروع یک صفبندی جهانی تازه علیه نیروهای اسلامی باشد.

حزب کمونیست کارگری همدردی عمیق خود را با بازماندگان قربانیان حمله به  دفتر مجله چارلی ابدو اعلام میدارد، این جنایت را قاطعانه محکوم میکند، و همه نیروهای چپ و سکولار و آته ئیست و همه انسانهای شریف و آزادیخواه در سراسر جهان را فرا میخواند که علیه اسلام سیاسی و در دفاع از آزادی بیان و بویژه آزادی نقد مذهب بمیدان بیایند.

حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ دیماه ۱۳۹۳، ۷ ژانویه ۲۰۱۵

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.