jrk

در آخرین جلسه سازش خانواده مقتول خواهان اعدام ریحانه شدند؛به ضجه‌های مادرش اعتنا نکن!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

jrk

jrkامروز در تهران جلسه نهایی صلح و سازش برگزار شد و خانواده مقتول خواهان اعدام ریحانه شدند! ریحانه درخطر اجرای حکم اعدام است؛ اما در این جلسه دو مرد ریشو همراه جلال سربندی بودند با لبخندی بر لب و چهره‌ای آرام، آن‌ها مواظب بودند جلال سازش نکند، این‌ها که بودند؟

دو مرد ریشو، جلال سربندی را در این ملاقات و جلسه نهایی صلح و سازش همراهی می‌کردند، آن‌ها که بودند؟ آن‌ها که بودند که وقتی شعله پاکروان درنهایت درماندگی و شوک ناشی از به نتیجه نرسیدن جلسه نهایی صلح و سازش، ضجه می‌زد و فرزندش را می‌خواست، ضجه می‌زد و می‌گفت دختر جوانم را اعدام نکنید، درنهایت خونسردی و با پوزخندی بر لب به جلال می‌گفتند تحت تأثیر قرار نگیر!

آنجا چه خبر است؟ در ایران و در یک سالن در تهران در مورد مرگ وزندگی یک انسان تصمیم گرفته می‌شود، آخرین راه‌حل را ظاهراً حکومت اسلامی به خانواده مقتول واگذار کرده و درعین‌حال در روز روشن، دو نفر چپ و راست جلال سربندی می‌نشینند و تحریک و تشویقش می‌کنند که طناب دار را به گردن ریحانه بی اندازد.

کمیته بین‌المللی علیه اعدام از روز اول گفت، این پرونده به پستوهای خونین وزارت اطلاعات وصل است. ما گفتیم که اگر خانواده سربندی دلشان سنگ هم بود در مقابل این‌همه نامه، تقاضا و ضجه و گریه، باید آب می‌شد وزندگی می‌بخشیدند. چرا همواره و همواره از اعدام و طناب دار دفاع می‌کنند، آیا اعدام ریحانه طرفداران گردن‌کلفتی در درون نظام و قوه قضاییه و مسئولین حکومت اسلامی ندارد؟ ازنظر ما پاسخ آری است! رژیم اسلامی می‌خواهد ریحانه اعدام شود، رژیم خانواده مقتول را نیز به گروگان گرفته است.

آیا اعدام ریحانه از طرف کسانی موردحمایت قرار نمی‌گیرد که خود دستی در این ماجرا داشته‌اند؟

اکنون ما هستیم و تیک‌تیک ساعت، مائیم و یک حکومت، یک دستگاه جنایت و وزارت اطلاعات مخوفش، مائیم و لحظات نزدیک شدن اعدام ریحانه!

آیا مدافعین ریحانه در تهران می‌توانند امروز در مقابل خانه سربندی تجمع کرده و یک‌بار دیگر از خود این خانواده بخواهند، مانع اجرای حکم اعدام ریحانه شوند.

در خارج کشور تنها راه نجات ریحانه پخش وسیع این خبر و تحت‌فشار گذاشتن دولت‌ها است. این بار باید اعلام کنند که اعدام ریحانه در روابط آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران مؤثر خواهد بود.

کاترین اشتون در وین باید این موضوع را به یک مجادله مهم با ظریف و شرکا تبدیل کند و خواهان لغو فوری حکم اعدام ریحانه بشود.

یک‌بار دیگر باهم بپا خیزیم و اعلام کنیم نمی‌گذاریم ریحانه را بکشند!

کمیته بین‌المللی علیه اعدام

۱۵ اکتبر ۲۰۱۴

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.