تقدیم به عباس امیر انتظام ،

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

نادر انتظام

بنام خداوند رحمان ؛ امروز  در سایت سنگر آزادی و استقلال  انقلاب اسلامی در هجرت ،  این عنوان در برابر دیده ام  ، توجه مرا به خود جلب کرد  ” جامعه رنگین کمان ، بانی بر گذاری مراسمی برای سپاس از استقامت عباس امیر انتظام  در شنبه چهارم اکتبر ۲۰۱۴ در پاریس شده است ” .

از اینکه افتخار آشنائی  حضوری ، با برگذارکنندگان این مراسم زیبا و بجا  را ندارم ، و از این رو که بخاطر بعد مسافت ، از شرکت حضوری در این بزرگداشت محرومم ، بسیار پوزش میخواهم .

 اما ،از همین راه دور ،  با نهایت احترام ، از برگذار کنندگان قدر شناس وحضار گرامی برای شرکتشان در این شب بیاد ماندنی سپاسگذارم .

 در پس انقلاب ۱۳۵۷ ، ملت ایران برای چندمین بار تلاش کرد تا ، با فرو ریزی دیوار استبداد ، یک بار برای همیشه این ننگ کلمه  ( حاکم مستبد  )  را از فرهنگ نامه  خود برای همیشه محو کند ؟! . با نهایت تاسف از  عدم آشنائی و انتظار ما از خیانت و جنایت  آن بخش از روحانیت مزدور ، بی دین ، وطن فروش ، تشنه قدرت  و بیگانه با اصول راهنما  ، از یک طرف ، و رها کردن درس تجربه در نیمه راه  ، که یکی از شوم ترین مشخصه های اکثر ما  ملت میباشد ،  از طرف دیگر، باعث شد تا ؛

  سایه شوم استبداد مرگ بار مجددا ، و  این بار سخت تر از گذشته  بر فرهنگ  فکری ما حاکم گردد ؟. قدر مسلم که ، این بخش از روحانیت  به آن  همه امید این ملت و حتی ملت های در انتظار،  به معنای مطلق کلمه خیانت کرد ! که البته در این رهگذر لعنت خدا و خلق را برای همیشه تاریخ ایران برای جنایت هاشان و خیانت هاشان برای وجود مستحق لعنتشان باز خریدند . اما چه زیبا که اراده بنیانگذار هستی بر این قرار گرفته تا ؛

راست قامتانی ، از پس دیوار پوشالی و در عین حال دهشت ناک مستبد ظالم ، قد بر افراشند و با تمام قامت در برابر این ، ناروای ننگین تاریخ بایستند ، و با تقدیم بهترین ایام عمر سازنده شان ، چه در حصر خانگی و چه در زندان انفرادی و چه در زندان فراق از وطن ، و در نهایت جان شیرین نشان ، به این درنده خویان داعش دین ، با گفتن یک ” نه ”  داغ حسرت یک ( توبه ) و تعظیم را برای همیشه  بر دل کینه توز آنها بگذارند .سلام هستی  بر همه آنها باد.

گرامی حضار بزرگوار، از این که اراده نمودید تا ، در زمان حیات عباس امیر انتظام ، که آرزوی عمر طولانی توام با عزت را برای او مسئلت دارم ، به او و دیگر راست قامتان فرهنگ آزادی انسان بنمایانید که ، آزادی یک اصل از حقوق ذاتی انسان هست ، و ما تلاش گران و عاشقان این نعمت خدا دادی ،  تا حصول آن برای ملت ایران و در نهایت انسان از پا نخواهیم نشست  بی نهایت سپاسگذارم .

با تعظیم و تکریم مجدد از برگذار کنندگان و سخنرانان در این بزرگ گرد همآئی امشب ، مخصوصا از حضور جناب ابوالحسن بنیصدر بسیار خرسند و سپاسگذارم . به امید باز یافت استقلال و آزادی انسان ، و حصول  آزادی و استقلال ملت سر فراز ایران عزیز .

                           آمریکا ، اول اکتبر ۲۰۱۴. نادر انتظام .

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.