اخراج کارگران شرکت توزیع مواد لبنی اراک

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اخراج کارگران شرکت توزیع مواد لبنی اراک

روزی نیست که آماری و گزارشی از تجمع، اخراج کارگران و کارکنان کارخانه‌ها نداشته باشیم و یا خبر تعطیلی شرکتی به گوش نرسد.

چند ماهی است شرکت تازه‌تأسیس توزیع مواد لبنی در روستای گاوخانه اراک که اقلام توزیعی خود را با هماهنگی صنایع و معادن با قیمتی پایین‌تر از بازار و همسو با تنظیم بازار توزیع می‌کند گرفتار مشکلاتی است.

به گزارش ۱۰خردادایسنا، کارکنان اخراج شده این شرکت با اعلام این خبر، از شرایط موجود گله کرده و خواستار اطلاع‌رسانی مشکلاتشان شدند. به گفته‌ی آنان مشکلات این شرکت که از اواخر سال گذشته آغاز به کار کرده تاکنون ادامه دارد و علیرغم تلاش مسئولان این شرکت تاکنون تعدادی از کارکنان اخراج شده‌اند و اخراج‌ها ادامه دارد.

یکی از کارگران اخراج شده این شرکت اظهار داشت: اواخر سال گذشته، در اواخر اسفندماه به دلیل مشکلات کارخانه و تأمین نشدن برق، مدیر شرکت مجبور به اخراج حدود ۲۰ نفر از کارگران شد. این اخراج نزدیک سال نو اتفاق افتاد و شرایط بسیار بدی را به من و مابقی کارگران تحمیل کرد.

وی با اشاره به اینکه از زمان اخراج تاکنون موفق به پیدا کردن شغل مناسبی نشده‌ام، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود اقتصادی جز ایستادن در میادین شهر برای کار و کارگری منبع درآمد دیگری ندارم.

این کارگر اخراج شده افزود: این شرکت هنوز بعد از چند ماه تأسیس فاقد برق است و تلاش‌های مسئولان شرکت نیز برای دریافت انشعاب برق به جایی نرسید؛ این مشکلات باعث شد شرکت نتواند هزینه و امکانات را تأمین کرده و در نهایت کارگران را اخراج کردند.

فراهانی با اشاره به اخراج تعدادی دیگر از کارگران بعد از سال نو تصریح کرد: مدیران کارخانه این قول را به ما دادند که در صورت رفع مشکلات قطعاً به کار برخواهیم گشت اما، ظاهراً مشکلات کارخانه همچنان ادامه دارد و امسال نیز شمار دیگری از کارگران اخراج شدند.

یکی از کارمندان اخراج شده این شرکت گفت: از ابتدای آغاز به کار شرکت تاکنون برق و گاز به این شرکت نرسیده و چون کار ما نیز با برق مرتبط است مدیران کارخانه بالاجبار تعدادی از کارمندان و کارگران را که چیزی در حدود ۱۵ نفر می‌شدند را بعد از سال نو اخراج کردند.

وی با اشاره به ادامه روند اخراج کارگران و کارمندان این کارخانه افزود: شرایط و فضای کاری ما شرایط مطلوبی بود و از کار خود رضایت داشتیم اما، تأمین نشدن امکانات لازم برای این شرکت علاوه بر اینکه منجر به اخراج تعدادی از کارگران در سال قبل شد منجر به اخراج ما نیز در سال جاری شد.

این کارمند امور مالی اخراج شده تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه پیدا کردن شغل در جامعه بسیار مشکل است همچنان بیکار هستم و فقط از طریق پس‌انداز امرار معاش می‌کنیم و قطعاً ادامه این روند مشکلات جدی اقتصادی را برای ما رقم خواهد زد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.