دکتر خلیل بهرامیان شکایت ۱۵۰۰ کارگر از غارت سازمان تامین اجتماعی را تحویل شعبه ۱۵ بازپرسی کارکنان دولت داد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

دکتر خلیل بهرامیان شکایت ۱۵۰۰ کارگر از غارت سازمان تامین اجتماعی را تحویل شعبه ۱۵ بازپرسی کارکنان دولت داد

اتحادیه آزاد کارگران ایران: دکتر خلیل بهرامیان به وکالت از نماینده های ۱۵۰۰ کارگر (جمیل محمدی، شیث امانی، شاپور احسانی راد، شریف ساعد پناه، جعفرعظیم زاده و پروین محمدی) علیه غارت و چپاول صندوق سازمان تامین اجتماعی در شعبه ۱۵ بازپرسی کارکنان دولت طرح دعوی کرد و سه شنبه هفته گذشته لایحه شکوائیه خود را تحویل این شعبه داد.

بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران، دکتر خلیل بهرامیان این شکایت را بر اساس گزارش ۱۴۶ صفحه ای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی تنظیم کرده است و اتهامات: خیانت در امانت، کلاهبرداری، ارتشا، دارا شدن غیر عادلانه و اخلال در نظام اقتصادی کشور را بر علیه خوانده های این شکوائیه مطرح نموده است. خوانده های این شکایت شامل بابک زنجانی، سعید مرتضوی، شیخ الاسلامی، ۳۷ نفر از نماینده های مجلس شورای اسلامی، هیئت مدیره وقت سازمان تامین اجتماعی و دهها نفر دیگری است که اسامی آنها در گزارش کمیته تحقیق و تفخص مجلس شورای اسلامی قید شده است. وی همچنین در این شکایت بنا بر خواست نماینده های کارگران بر علیه همه کسانی که از زمان جنگ به هر نحوی در دارائی های سازمان تامین اجتماعی دست اندازی کرده اند طرح دعوی کرده است و قرار است طی روزهای آینده بازپرسی این پرونده آغاز شود.

اتحادیه آزاد کارگران ایران با حمایت از شکایت ۱۵۰۰ کارگر برعلیه غارتگران سازمان تامین اجتماعی، از عموم کارگران در سراسر کشور میخواهد تا با پیوستن به این شکایت و یا طرح دعوی به هر نحو مقتضی، به دفاع از دسترنج به یغما رفته خود در سازمان تامین اجتماعی برخیزند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران – ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.