تجمع مالباختگان نمایندگی سایپا در همدان مقابل استانداری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع مالباختگان نمایندگی سایپا در همدان مقابل استانداری

طلبکاران نمایندگی شرکت سایپا در همدان به منظور پیگیری کلاهبرداری نمایندگی شرکت سایپا مقابل استانداری همدان تجمع کردند.

به گزارش۸اسفندهمدان پرس، مردادماه امسال نمایندگی شرکت سایپا با کد ۲۴۰۹ به نام “سامان گستر زند” اقدام به کلاهبرداری از مشتریان کرده و کلاهبرداران با اختلاس حدود ۵۰ میلیارد تومان متواری شده‌اند، با وجود آن که کلاهبرداری از سوی نمایندگی رسمی شرکت سایپا صورت گرفته، اما همچنان شاهد کش و قوس‌های بین مالباختگان و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا هستیم و سایپا در قبال این اتفاق پاسخگو نیست.

یکی از این شاکیان با بیان اینکه هرکدام از ما یک خوردو پراید، ال نود یا مگان اسم نوشته بودیم، گفت: تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده بودیم که مشخص شد شرکت کلاهبردار بوده است.

وی گفت: افراد کلاهبردار این شرکت دستگیر شدند، اما هنوز پول ماشین‌های ما بازگردانده نشده است.

خانمی که عنوان می‌کرد از ۲۴ دی ماه سال گذشته برای دریافت ماشین ثبت نام کرده، گفت: ما برای دریافت ماشین تسویه‌حساب کامل کرده بودیم و شرکت ساپیا هم بعد از مشخص شدن این کلاهبرداری در برنامه‌های تلویزیونی قول داد هزینه‌های ما را برگرداند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فرد دیگری نیز با بیان اینکه ما فقط اصل پول را می‌خواهیم، ادامه داد: ما برای گرفتن پول خود به مجلس، دادگستری شرکت سایپا و حتی بورس هم رفته‌ایم اما توان مقابله با شرکت سایپا را نداریم، برای همین از مسئولان استانی کمک می‌خواهیم.

وی گفت: مدیر حقوقی سایپا در خبر ۲۰:۳۰ به کلاهبرداری نمایندگی سایپا اعتراف کرد و قول داد پول مالباختگان را به آنها برگرداند، اما در حال حاضر حتی جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد.

این مالباخته عنوان کرد: کسانی هم که حضوری به دیدن این مدیر رفته بودند با لبخندهای تمسخرآمیز و کنایه‌ای او مواجه شده‌اند.

در این کلاهبرداری ۱۲۰ نفر از شهروندان همدانی مالباخته محسوب می‌شوند که در این تجمع از استاندار همدان درخواست داشتند صدای آنها را به گوش وزیر و رئیس جمهور برساند تا شاید بتوانند حق خود را بازستانند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.