تجمع کارگران شهرداری قلعه‌گنج

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع کارگران شهرداری قلعه‌گنج دراعتراض به عدم دریافت ۹ ماه حقوق

به گزارش۱اسفند فارس از، صبح امروز کارگران شهرداری قلعه‌گنج در پی عقب افتادن حقوق آنها به مدت ۹ ماه در محل موتورخانه شهرداری این شهر تجمع کردند.

یکی از مشاغل سخت که در دنیای امروز ظاهری ندارد و اگر خدمات آنها یک روز تعطیل شود، ظاهر شهر به هم می‌ریزد، شغل کارگران زحمت‌کش شهرداری است، شب‌های دیر وقت، خروس‌خوان سحر تنها کسانی که در شهر بیدار هستند و برای کسب یک لقمه نان حلال تلاش می‌کنند تا جلوه شهر برای مردم خوشایند و تمیز باشد، رفتگران شهرداری هستند.

یکی از کارگران شهرداری قلعه‌گنج به گفت: از اردیبهشت سال ۹۲ حقوق نگرفته‌ام و در طول این مدت فقط ۳۰۰ هزار تومان علی‌الحساب گرفته‌ام، سه سال است کار می‌کنم، اما هنوز بیمه نیستم و این سرگردانی موجب مشکلات خانوادگی شدیدی برایم شده و گاهی فرزندانم سر گرسنه بر زمین می‌گذارند.

یکی دیگر از کارگران بیان داشت: دو فرزند دارم و از تیر ماه حقوق نگرفته‌ام و به عنوان نیروی فنی در شهرداری کار می‌کنم، آیا حق زن و فرزند من نباید داده شود.

رفتگر شهرداری قلعه‌گنج عنوان کرد: هشت ماه است حقوق نگرفته‌ام و با چند فرزند دانش‌آموز و دانشجو فقط ۳۰۰ هزار تومان علی‌الحساب گرفته‌ام.

وی اضافه کرد: در آتش‌نشانی خدمت می‌کنم، هشت ماه است حقوق نمی‌گیرم و ۱۱ ماه است که بیمه نیستم و مرخصی استحقاقی هم نرفته‌ام، مجبور هستم روز استراحت خود را نیز به کارگری برای مردم بپردازم.

یکی دیگر از کارگران نیز گفت: هشت ماه از سال ۹۲ را با ۸۰۰ هزار تومان سپری کرده‌ام و دیروز برق خانه‌ام را به علت بدهی قطع کرده‌اند و توان پرداخت آن را ندارم.

وی تصریح کرد: من نیروی رسمی شهرداری هستم، یک‌سال است که بیمه ندارم، اما از حقوقم کسر می‌شود و به حساب بیمه واریز نشده است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.