تجمع پرستاران بیمارستان امام خمینی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع پرستاران بیمارستان امام خمینی جهت اعتراض به تبعیض در پرداخت کارانه و اضافه کار اجباری

وقتی پرستاران در تالار بیمارستان حضور یافتند، معاون پشتیبانی بیمارستان آمد ولی بدون اینکه به حرفهای پرستاران معترض گوش دهد، محل را ترک کرد و این مسئله موجب دلخوری پرستاران شد.

به گزارش۳۰بهمن مهر،دبیرکل خانه پرستار از اعتراض جمعی از پرستاران بیمارستان امام خمینی نسبت به تبعیض در پرداخت کارانه ها خبر داد.

محمد شریفی مقدم اظهارداشت: جمعی از پرستاران بیمارستان امام خمینی به دلیل تبعیض های مدیریت بیمارستان در پرداخت کارانه آنها، خواستار پاسخگویی مدیران بیمارستان شدند.

وی با اشاره به اعتراض چند ماه قبل پرستاران در ارتباط با کارانه های پرستاری، افزود: آن زمان قرار شد که نماینده ای از پرستاران بر نحوه پرداخت کارانه ها نظارت کند که پرستاران بیمارستان، بنده را برگزیدند.

شریفی مقدم با عنوان این مطلب که مدیریت بیمارستان به بنده ابلاغ زد که به عنوان نماینده پرستاران بر امر پرداخت کارانه های پرستاری نظارت کنم، اظهارداشت: متاسفانه سیستم مالی بیمارستان از ورود بنده به این موضوع جلوگیری کرد.

دبیرکل خانه پرستار در ارتباط با اعتراض پرستاران به نحوه پرداخت کارانه ها، گفت: کارانه ماه قبل نسبت به گذشته کمتر بود و همین امر موجبات اعتراض پرستاران را رقم زد.

به گفته وی، جامعه پرستاری خواستار اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است. زیرا، تنها با اجرای این قانون است که پرستاران به حق قانونی و واقعی خود می رسند.

شریفی مقدم با گلایه از عدم حضور مدیران بیمارستان در جمع پرستاران، اظهارداشت: وقتی پرستاران در تالار بیمارستان حضور یافتند، معاون پشتیبانی بیمارستان آمد ولی بدون اینکه به حرفهای پرستاران معترض گوش دهد، محل را ترک کرد و این مسئله موجب دلخوری پرستاران شد.

نماینده پرستاران بیمارستان امام خمینی با اشاره به تبعیض های ناروا در پرداخت کارانه ها، افزود: اکثر اعضای هیئت علمی این بیمارستان که ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد بیمارستان به جیب آنها می رود، بیماران را به بخش خصوصی ارجاع می دهند.

شریفی مقدم از اضافه کاری اجباری به دلیل کمبود نیروی پرستاری خبر داد و گفت: متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ توجهی به خواسته ها و گلایه های پرستاران ندارند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.