تجمع کارگران شرکت واحداتوبوسرانی تهران وحومه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع کارگران شرکت واحداتوبوسرانی تهران وحومه مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اعتراض به برگزاری مقدمات انتخابات شورای اسلامی کار!

به گزارش۲۳دی ایلنا، صبح امروز جمعی از کارگران شرکت واحد بار دیگر در اعتراض به نحوه برگزاری مقدمات برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار این واحد خدماتی در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

بنا به گفته این کارگران، مدیریت شرکت واحد در مقام کارفرما از ابتدای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار در مناطق و سامانه‌های مختلف شرکت واحد، مرتکب تخلفاتی در خصوص تشکیل و برگزاری نمایشی مجمع عمومی کارکنان با حضور افراد سوری و انجام ندان دستورات از پیش مشخص شده این مجامع شده‌است.

معترضان که معتقدند بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا در جریان این تخلفات بوده‌اند، خواهان ورود جدی مسئولان ارشد وزارت کار و به ویژه سازمان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای ابطال روند برگزاری این انتخابات هستند.

معترضان همچنین با یادآوری اینکه در پی مراجعه آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولان این وزارت خانه دستور توقف برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی کار در مناطق مختلف شرکت واحد را صادر کرد، افزودند: پس از یک وقفه کوتاه مسئولان سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران این دستور توقف وزارت کار را نادیده گرفته و هم اکنون با همکاری مدیریت شرکت واحد روند برگزاری این انتخابات را پیگیری می‌کنند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.