تجمع کارگران سد گرین نهاوند مقابل فرمانداری

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع کارگران سد گرین نهاوند مقابل فرمانداری دراعتراض به عدم پرداخت۸ماه حقوق

به گزارش۹دی مهر،کارگران سد گرین نهاوند که هشت ماه است هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده اند و از وضعیت آینده خود نگران هستند، روز شنبه با حضور مقابل فرمانداری نهاوند، اعتراض خود را در مورد این موضوع اعلام کردند.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد: سد «گرین» کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در اولویت‌های بودجه‌ سال ۹۳ نیست، در بودجه‌ ۹۳ اولویت با پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد است.

با این شرایط روز شنبه بیش از ۳۰ نفر از کارگران سد گرین نهاوند بعلت پرداخت نشدن هشت ماه حقوق و مزایای خود در مقابل فرمانداری نهاوند تجمع کردند و از فرماندار و دیگر مسئولین در خواست کردند به مشکل آنها رسیدگی شود.

آیت چگینی سه سال است که در سد گرین کار می کند و روز شنبه در مقابل فرمانداری گفت: هشت ماه است حقوق نگرفته ایم کارگاه سد و عملیات اجرایی آن تعطیل شده است و هیچ کس پاسخگویی اعتراض ما نیست.

چگینی گفت: ما هم زن و بچه داریم با این وضعیت تورم گرانی منبع درآمدی نداریم چند ماه می توانیم مقاومت کنیم هشت ماه است امروز و فردا می شنویم دیگر خجالت می کشیم وارد منزل شویم و مقابل خانواده خود قرار بگیریم.

مهدی حمیدوند دیگر فرد معترض به وضعیت موجود گفت: آقای خبرنگار می فهمی در این شرایط هشت ماه حقوق نگرفتن یعنی چه؟

حمیدوند افزود: پروژه سد گرین نهاوند دو ماه پیش تعطیل شده است این سد هیچ پولی ندارد و پیمانکار آن هم هفت میلیارد تومان از دولت بدهکار است وضعیت حال و آاینده ما هم مانند همین سد است هیچ چیز معلوم و مشخص نیست.

فعالیت بیش از ۸۰ نفر در پروژه سد گرین

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ نفر در این پروژه کار و فعالیت داشته اند که هشت ماه است حقوق نگرفته اند وقتی از پیمانکار و مدیر پروژه جواب و مساعدتی ندیدیم به ناچار برای گرفتن حق و حقوق خود مقابل ساختمان فرمانداری نهاوند تجمع کردیم.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.