در صورت عدم تحقق خواسته هایمان تجمعات اعتراضیمان راازسرمی گیریم!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

کارگران پلی اکریل اصفهان : در صورت عدم تحقق خواسته هایمان تجمعات اعتراضیمان راازسرمی گیریم!

به گزارش۲۴آذرایلنا،بیش از ۶۰۰ کارگر پلی اکریل اصفهان با امضای نامه‌ای خطاب به «مهدی سلیمانی» فرماندار شهرستان مبارکه نسبت به اقدامات مشکوک مدیران این کارخانه در راستای اجرای سیاست کوچک سازی هشدار دادند.

بنابهمین گزارش،دراین نامه آمده است،پس از آزادی ۴ همکار بازداشت شده و قول مساعد مسئولان، کارگران پلی اکریل اصفهان به منظور ایجاد فرصت برای تحقق مصوبات شورای تأمین چند روز گذشته را در سکوت و آرامش گذراندند و با ایجاد فضای منطقی و آرام فرصت مناسبی را جهت پیگیری و تحقق خواسته‌‌های شان از سوی مسئولان فراهم کردند.

با وجود حفظ آرامش کارخانه توسط کارگران، مدیران شرکت پلی اکریل پس از دو هفته همچنان حرکات مشکوک خود را ادامه می‌دهند که این امر باعث خشم کارگران شده است.

شواهد امر حاکی از آن است که به جز برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار شرکت، هیچ یک از خواسته‌های کارگران که در جلسه شورای تأمین مصوب شده بود محقق نشده است.

درپایان کارگران پلی اکریل اصفهان ،خاطرنشان کرده اند در صورت تحقق نیافتن خواسته‌‌هایشان از روز شنبه هفته آینده (۳۰ آذر ماه) تجمعات اعتراضیشان شان را در فضایی مسالمت آمیز و به دور از جهت گیری‌های سیاسی آغاز خواهند کرد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.