تجمع اعتراضی مردم زلزله زده روستای راهدار دشتستان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

تجمع اعتراضی مردم زلزله زده روستای راهدار دشتستان

به گزارش۹آذراتحادجنوب،تعدادی از اهالی روستای زلزله زده راهدار، با تجمع اعتراضی، نسبت به عملکرد مسئولین و اعضای شورای روستایی خود اعتراض کردند.این اعتراضات از تجمع در مقابل فرمانداری دشتستان شروع شد که معترضان به دنبال نتیجه نگرفتن، اقدام به مسدود کردن جاده اصلی محور دالکی به برازجان در محل سه راه راهدار کردند تا بدین گونه اعتراض خود را به گوش مسئولین رساندند…

در پی این اعتراضات، فرماندار دشتستان و جمعی از روءسای ادارات این شهرستان به روستای راهدار آمده و طی جلسه ای که در محل حسینیه ی امام حسین راهدار برگزار شد، به اهالی این روستا قول داد که هر چه زودتر مشکلات آنجا را حل نماید.

به گفته اهالی این روستا، ناراحتی مردم از عدم رسیدگی بهینه مسئولین به مردم زلزله زده بود که متاسفانه توزیع ناعادلانه ی چادر و امکانات رفاهی نیز دلیل دیگری برای این نارضایتی بود.

یکی از اهالی روستای راهدار گفت: متاسفانه از همان ساعات اولیه ی وقوع زلزله که انتظار می رفت مسئولین و به خصوص دهیار و اعضای شورای این روستا در کنارمان باشند و به مشکلاتمان رسیدگی کنند، هیچ کدام از آنان حضور نداشتند.

یکی دیگر از اهالی این روستا گفت: اعضای شورای روستا هنگامی در بین مردم حضور یافتند که زمان توزیع چادر و اقلام امدادی بود و این افراد نیز از شرایط موجود استفاده کرده و چادرهای اهدایی را به شکل بسیار ناعادلانه توزیع کردند، به طریقی که بسیاری از اهالی راهدار از امکانات امدادی بی بهره ماندند.

وی افزود: متاسفانه علاوه بر مشکلات ایجادی بر اثر زلزله، روستای راهدار با مسائلی همچون نبود پزشک و روشنایی مناسب دست و پنجه نرم می کند که باید جهت برطرف سازی این مسائل، اقدامی اساسی شود.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.