۷۰۰ کارگر کارخانه پلی اکریل اصفهان خواستار آزادی همکاران دستگیر شده خود شدند!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

۷۰۰ کارگر کارخانه پلی اکریل اصفهان خواستار آزادی همکاران دستگیر شده خود شدند!

به گزارش۲آذرایلنا،۷۰۰ کارگر کارخانه پلی اکریل اصفهان صبح امروز در ادامه دور دوم اعتراضات صنفی خود بار دیگر در محوطه کارخانه اجتماع کردند.

یکی از کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان در این باره گفت: کارگران پلی‌اکریل امروز هنگام جابجایی شیف‌های کاری در محوطه کارخانه اجتماع کردند.

وی در خصوص اجتماع صنفی امروز کارگران کارخانه پلی اکریل، گفت: در اجتماع امروز که از ساعت هفت تا ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه طول کشید، ۷۰۰ کارگر کارخانه پلی اکریل اصفهان علاوه بر طرح خواسته‌های صنفی خود، خواستار آزادی همکاران دستگیر شده خود نیز شدند.

وی افزود: پس از این اجتماع ۴۵ دقیقه‌ای که با رعایت کامل نظم و انظباط برگزار شد، کارگران شیفت شب سوار بر سرویس‌های کارخانه عازم منازل خود شدند و در مقابل کارگران شیفت صبح در خطوط تولید کارخانه حاضر شدند.

گفتنی است، آقایان «جواد لطفی»، «عباس حقیقی»، «کیومرث رحیمی» و «احمد صابری» چهار کارگر کارخانه پلی اکریل اصفهان هستند که از بامداد روز پنجشنبه تا کنون توسط ماموران نهادهای نظارتی در بازداشت به سر می‌برند.

بنابه گزارش همین منبع، نمایندگان کارگران پلی‌اکریل اعلام کرده‌اند که چهار کارگر بازداشتی پلی اکریل از زندان دستگرد واقع در ۱۳ کیلومتری شمال شهر اصفهان برای طی کردن تشریفات قضایی به دادگستری شهرستان مبارکه منتقل می‌شوند.

یکی از نمایندگان کارگران که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: به خانواده های کارگرانی که بامداد پنج شنبه هفته گذشته (۳۰ آبان ماه) از سوی نهادهای نظارتی بازداشت شده‌اند گفته شده چهار کارگر بازداشتی به زودی به دادگستری شهرستان مبارکه منتقل می‌شوند.

به گفته وی، نهادهای مسئول دولتی و نظارتی با گذشت بیش از ۴۸ ساعت از بازداشت این ۴ کارگر، در خصوص علت بازداشت آنها توضیحی نداده‌اند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.