از سرگیری تجمع اعتراضی کارگران پلی‌اکریل

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

از سرگیری تجمع اعتراضی کارگران پلی‌اکریل

به گزارش۲۶آبان ایلنا،کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان بعد از ظهر امروز اعتراضات صنفی خود را از سرگرفتند.

یکی از کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان درباره اعتراض گفت: در پی اعتراض پنج روزه کارگران، با تعیین مهلتی ده روزه قرار شده بود تا ۲۵ آبان ماه خواسته‌های صنفی کارگران توسط مسئولان استانی رسیدگی شود.

وی با یادآوری اینکه این مهلت تعیین شده بدون تحقق مطالبات کارگران روز گذشته به اتمام رسید، گفت: از جانب دیگر، از سرگیری اجتماعات اعتراضی پس از آن صورت گرفت که صبح امروز تعدادی از کارگران پس از مواجهه با مدیریت مدعی برخوردی کنایه‌آمیز از سوی کارفرما پیرامون ناکامی خواسته‌های صنفی‌شان شدند.

وی بابیان اینکه دلیل اصلی اجتماع اعتراضی هفته گذشته کارگران پلی اکریل اقدامات غیر قانونی مدیریت کنونی کارخانه بوده است، افزود: در پی این نقل قول، کارگران تصمیم گرفتند تا اجتماعات صنفی خود را از بعد ظهر امروز از سر گیرند.

این کارگر پلی اکریل بابیان اینکه در حال حاضر معترضان در محوطه کارخانه تجمع کرده‌اند، تاکید کرد: اجتماعات اعتراضی کارگران پلی اکریل با ادامه فعالیت این واحد تولیدی تعارضی ندارد و تولید ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه کارگران معترض مصر به تحقق مطالبات قانونی خود هستند، افزود: چون قصد نداریم به بهانه اعتراض، تولید را متوقف کنیم تا زمان رسیدن به نتیجه بصروت هماهنگ شده در محیط تولید و محوطه کارخانه حضور پیدا خواهیم کرد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.