اعتراض کارگران شرکت لبنیات کوهرنگ شهرکرد به عدم پرداخت ۴ماه حقوقشان!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اعتراض کارگران شرکت لبنیات کوهرنگ شهرکرد به عدم پرداخت ۴ماه حقوقشان!

جمعی از پرسنل و کارگران شرکت گروه صنعتی فلات کوهرنگ که در تولید لبنیات با نام تجاری ˈکوهرنگˈ فعالیت می کند، روز پنجشنبه اعلام کردند حدود چهارماه است حقوق نگرفته ایم و باید این مشکل رفع شود.

این افراد که تعدادشان به حدود ۱۳۰نفر می رسید،خواسته های خود را با مراجعه به محل ساختمان این شرکت عنوان و اضافه کردند : حق بیمه تامین اجتماعی کارکنان این شرکت نیز از خردادماه سال جاری نیز پرداخت نشده است.

یکی از کارکنان گفت: این شرکت به ۳۰ نفر از پرسنل از شش سال پیش تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون تومان معوقه بدهکار است که هنوز این پرسنل نتوانسته اند معوقات خود را دریافت کنند.

وی از مراجعات مکرر برای رفع مشکلات پرداخت حقوق کارکنان این شرکت به مسوولان استانی، شهرستانی و مسوولان بخش صنعت خبرداد و اظهار کرد: شش ماه است مدیرعامل این شرکت در محل شرکت حضور نیافته و هیچ کدام از مسوولان شرکت نیز پاسخگوی کارکنان نیستند.

یکی دیگر که خود را از سرپرستان بخش تولید این شرکت معرفی کرد گفت: در این شرکت حدود ۵۰۰ پرسنل در سه شیفت کاری فعال بودند و محصولات آن به کشور عراق صادر می شد ولی مشکلات ناشی از سوء مدیریت به حدی رسیده که از پرداخت حقوق ۱۳۰ نفر پرسنل عاجز مانده است.

وی که خواست نامش فاش نشود، گفت: مشکلات این شرکت از وقتی شروع شد که این شرکت از سال ۸۶ به بخش خصوصی واگذار شد.

این فرد با بیان اینکه تجهیزات این شرکت تولیدی لبنیات از مجهزترین ادوات این صنعت در کشور است، گفت: ادعای اقتصادی نبودن فعالیت با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در این شرکت خلاف واقع است.

یکی دیگر از افراد حاضر در این جمع که خود را م م معرفی کرد گفت: در صورتی که پاسخ مناسب به معترضان داده نشود، هفته آینده هم خواسته خود را به صورت دیگر اعلام می کنیم.

گروه صنعتی فلات کوهرنگ در شهر ˈکیانˈ از توابع شهرستان شهرکرد و در فاصله هفت کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع:ایرنا-۱۶آبان

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.