خبرهای سرکاری درباره پرکردن شکاف تورم و دستمزد کارگران

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

خبرهای سرکاری درباره پرکردن شکاف تورم و دستمزد کارگران

درزیرنظرتان به چندخبرسرکاری درباره پرکردن شکاف تورم و دستمزد کارگران جلب می کنیم:

-به گزارش ۲۲مهر۱۳۹۲مهر،شش ماه پس از شکایت کارگران از تخلف در تعیین حداقل دستمزد ۴۸۷۱۲۵ تومانی امسال مشمولان قانون کار، پرونده در اختیار کمیته تخصصی بیمه و کار هیئت عمومی دیوان عدالت اداری برای بررسی و اظهارنظر قرار گرفته است. قبل از این و در زمان فعالیت دولت دهم، وزارت کار دفاعیات خود درباره نحوه تعیین حداقل مزد امسال را به دیوان ارائه کرده بود.

– به گزارش۵خرداد۱۳۹۲مهر،رﺋﯿﺲ دﯾﻮان ﻋﺪاﻟﺖ اداری در اوﻟﯿﻦ واﮐﻨﺶ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺖ از دﺳﺘﻤﺰد اﻣﺴﺎل ﻣﺸﻤﻮﻻن ﻗﺎﻧﻮن ﮐﺎر ﮔﻔﺖ: اﮔﺮﭼﻪ ﺗﻮرم۳۰ درﺻﺪ اﻓﺰاﻳﺶ ﻳﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ اﻣﺎ ﺑﺎﻳﺪ دﻳﺪ ﮐﻪ ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎﻳﺎن ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از ﭘﺲ ﭘﺮداﺧﺖ دﺳﺘﻤﺰد ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ۳۰ درﺻﺪیﺑﺮﺑﯿﺎﻳﻨﺪ.

– به گزارش۱۹مردادم۱۳۹۲مهر، روحانی در آخرین نشست خبری خود با رسانه ها یکبار دیگر به موضوع معیشت و دستمزد کارگران پرداخت و گفت: وقتی که بین افزایش مزد و نرخ رشد تورم فاصله ایجاد شود در زندگی روزمره به مردم فشار خواهد آمد و اصل موضوع قابل قبول است.

وی با بیان اینکه این فشار در مورد کارگران بیشتر است گفت: دولت مصمم است تا این شکاف را پُر کند اما اینکه زمانبندی در مورد جبران این شکاف چگونه است به بررسی‌های کارگروه‌ های دولت بستگی دارد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.