اعتصاب رانندگان تاکسی نکا

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

اعتصاب رانندگان تاکسی نکا

شایداین انتقال ایستگاه از بارترافیکی شهر کم کند اما نارضایتی عمومی را به دنبال دارد و امروز با یک انتقال ایستگاه تاکسی و اعتصاب رانندگان ما ساعت‌ها است که معطل هستیم و متاسفانه کسی جوابگو نیست.

به گزارش ۲۱مهرفارس ، تعدادی از رانندگان تاکسی شهرک نگین در اعتراض به تغییر ایستگاه تاکسی از خیابان علمیه به خیابان آرامگاه نکا اعتراض کرده و از جابه‌جایی مسافرین امتناع کردند.

به گفته برخی از این رانندگان؛ وضعیت فعلی تغییر ایستگاه تاکسی شهرک نگین؛ روال منطقی طی نکرده است و آنها در این زمینه سردرگم هستند.

آنان بر این باورند که از قبل می‌بایست این اطلاع‌رسانی انجام شود و اینکه اصلا” دلیلی برای جابه‌جایی ایستگاه از این مکان فعلی علمیه به ابتدای خیابان آرامگاه وجود ندارد.

در همین ارتباط و با خودداری رانندگان تاکسی در حمل مسافرین به شهرک نگین، تعدادی از مسافران و شهروندان نکایی نیز بر این باورند که انتقال این ایستگاه به جای دیگر تنها در طول مسافت مسافرین تاثیر نامطلوب دارد.

علی میرزایی یکی از شهروندان شهرک نگین در این ‌ارتباط‌ گفت: ایستگاه فعلی با توجه به نزدیکی به بازار از اولویت مناسب برخوردار است و راه‌اندازی ایستگاه در ابتدای خیابان آرامگاه موجب طی مسافت طولانی برای شهروندان است.

وی گفت: متاسفانه باید ‌از محل بازار تا ایستگاه آرامگاه مسافت فراوانی طی شود که می‌توان این کار را با جابه‌جایی ایستگاه‌های دیگر این محور عملیاتی کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: ایستگاه خیابان علمیه و روستای گلبستان از جمله ایستگاه‌های همجوار ایستگاه شهرک نگین هستند که می‌توان با جابه‌جایی این ایستگاه‌ها، از بروز چنین نارضایتی در جامعه خودداری کرد.

رقیه سلطانی نیز از دیگر شهروندان شهرک نگین نیز معتقد است با توجه به کهولت سن در برخی از افراد و حمل بار از بازار، توانی برای ادامه راه تا ابتدای خیابان آرامگاه وجود ندارد.

وی افزود: ما سال‌ها است که به این ایستگاه و تردد در این مکان عادت کرده‌ایم و با توجه به اینکه ایستگاه علمیه به بازار نزدیک است امیدواریم مسئولان در این ‌ارتباط‌ چاره بهتری بیندیشند.

سید‌رضا حسینی نیز می‌گوید: شاید این انتقال ایستگاه از بارترافیکی شهر کم کند اما نارضایتی عمومی را به دنبال دارد و امروز با یک انتقال ایستگاه تاکسی و اعتصاب رانندگان ما ساعت‌ها است که معطل هستیم و متاسفانه کسی جوابگو نیست.

روح‌الله جمشیدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی نکا با اشاره به اعتراض و اعتصاب رانندگان تاکسی گفت: در این محور و ایستگاه شهرک نگین هشت خودرو مشغول به کار است که متاسفانه امروز در یک اقدام خودجوش و گسترده با اعتصاب خود از حمل مسافر خودداری کردند که تاکنون یک خودرو به پارکینگ منتقل شد.

جمشیدی گفت: برای رفاه حال مسافران و جابه‌جایی آنان با هماهنگی شهرداری در حال حاضر یک دستگاه مینی‌بوس در این خط مشغول حمل مسافران است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.