کارگران فولاد زاگرس دست به تجمع در مقابل اداره کار شهرستان قروه زدند

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

همزمان با برگزاری جلسه هیات حل اختلاف، کارگران فولاد زاگرس دست به تجمع در مقابل اداره کار شهرستان قروه زدند

اتحادیه آزاد کارگران ایران: ظهر روز چهارشنبه دهم مهر ماه همزمان با برگزاری جلسه هیات حل اختلاف اداره کار شهرستان قروه، کارگران شرکت فولاد زاگرس دست به تجمع در مقابل این اداره زدند و خواهان تحقق خواستهای خود شدند.

بنا بر گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران جلسه هیات حل اختلاف ادار ه کار شهرستان قروه برای رسیدگی به اعتراض شرکت فولاد زاگرس نسبت به رای هیات تشخیص این اداره تشکیل شده بود. هیات تشخیص اداره کار شهرستان قروه در پی اعتراضات متعدد کارگران فولاد زاگرس در مقابل مجلس و سایر نهادهای دولتی و در پی شکایات آنان از کارفرما، رای به ابقا به کار و پرداخت کلیه مطالبات این کارگران داده بود اما کارفرمای شرکت فولاد زاگرس ضمن عدم تمکین به این رای، اعتراض خود را نسبت به آن طی شکایتی به هیات حل اختلاف اداره کار شهرستان قروه ارائه کرده بود و بر این اساس ظهر روز چهارشنبه این هیات برای رسیدگی به شکایت کارفرما تشکیل جلسه داد. در این جلسه که همگی 9 نفراعضای هیات حل اختلاف بعلاوه وکیل کارفرما و جعفر عظیم زاده به همراه چند تن از کارگران به نمایندگی از سوی کارگران فولاد زاگرس شرکت کرده بودند اعضای هیات پس از استماع موارد اعتراضی وکیل کارفرما و دفاعیات نماینده کارگران و بحث و شور در کلیه موارد به جلسه خود پایان داد و مقرر شد ظرف روزهای آینده رای مقتضی را صادر کند.

بنا بر این گزارش همزمان با برگزاری جلسه هیات حل اختلاف اداره کار شهرستان قروه، مدیریت شرکت فولاد زاگرس از آنجا که میدانست کارگران در مقابل اداره کار تجمع کرده اند تلاش کرد بخشی از خاک ضایعات چدنی به ارزش بیش از یکصد میلیون تومان را از کارخانه خارج کند اما دهها تن از کارگران فولاد زاگرس به محض اطلاع از  این مسئله بلافاصله با عزیمت به محل کارخانه مانع خروج این مواد از آن شدند.

کارگران شرکت فولاد زاگرس اعلام کرده اند تا رسیدن به خواست خود مبنی بر بازگشت بکار و دریافت کلیه مطالبات معوقه از کارفرما، لحظه ای از پای نخواهند نشست.

اتحادیه آزاد کارگران ایران – 11 مهر ماه 1392

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.