ماجرای امروزکارگراخراجی شرکت واحداتوبوسرانی تهران وحومه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۱۳شهریورایلنا،یک راننده اخراجی شرکت واحد تهران ظهر امروز با حضور در سامانه شماره ۳ شرکت واحد، «پیمان سنندجی» مدیرعامل، و دو تن دیگر از مدیران شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه را به گروگان گرفت.

برپایه این گزارش، این کارگر به نام «بهرام.س» یک سال پیش از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اخراج شده بود و پیش از آن مدتی را در شغل رانندگی و سپس در بخش تصادفات مشغول کار بوده است.

بنا به گزارش همین منبع بنقل ازمدیرعامل شرکت واحدپیمان سنندجی، گروگانگیری در کار نبوده است،اسلحه ای ندیده‌ام و هیچ محدودیتی برای خروج از دفتر نداشته‌ام.

«پیمان سنندجی» با بیان اینکه ۴ سال پیش اختلاف شخصی میان دو نفر از کارمندان شرکت واحد پیش آمده بود، گفت: از این دو کارمند یکی در بخش اداری و دیگری پرسنل شرکت واحد مشغول به کار بوده‌اند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۲ امروز، این دو نفر با قرار قبلی برای حل اختلاف به دفتر من آمدند که مذاکره به درازا کشید و گروگانگیری در کار نبوده است.

وی در پاسخ به خبرنگاری که درباره استفاده از اسلحه سوال کرده بود، گفت: من اسلحه‌ای ندیده‌ام.

بنابه گزارش امروزمهردرهمین رابطه،سعیدی نماینده کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: عامل گروگانگیری بهرام . س ۴۰ ساله که به عنوان ردیف کار ۱۲سال سابقه کار در شرکت واحد دارد حدود ۸ ماه قبل به علت خوابیدن در محل کار توسط مسئولان شرکت واحد به علت بی انضباطی در محل کار اخراج و این حکم توسط شورای اسلامی کار که نماینده ما نیست، تایید و از محل کار اخراج شد. وی در این مدت بیکار بود و فشار اقتصادی بر او وارد شده بود. متاسفانه در یک سال گذشته شرکت واحد اتوبوسرانی با بکارگیری یک وکیل با نفوذ در اداره کار تا کنون چندین پرونده را به نفع خود به پایان برده است.

من تا کنون وکیل ۲۰۰ نفر از کارمندان شرکت واحد بودم که برخی از آنها مرتکب این تخلف انضباطی شده و به کار باز گشتند اما مرد گروگانگیر حتی به دیوان عدالت اداری شکایت کرد اما نتیجه ای نداشت.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.