نامه سرگشاده به خامنه ای

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

مسعود نصرالهی پور

سالهاست مردم ایران آرزوی آزادی دارند، سالهاست رنج شبهای آرام را به دوش می کشند،سالهاست خون چشم آنها را فرا گرفته و جگرگوشه های خویش را غلطان در خون دیده اند.سالهاست چوبین دارجلوه گر خیابان هاست و قناریان ملت به دار آویخته می شوند ومادران پناه خویش را درغم واندوه دیده اند و رنگ سیاهی را دردامان خویش پرورانده اند. خامنه ای، نامه نوشتن برای تو بیهوده تر از کشیدن آب دریا با غربال است.

واما ای سربازان، مزدوران و پایوران حکومت ولایت مطلقه ولایت فقیه که دست درسفره های خونین کرده وازخون نداها، سهرابها، فرزادهاوهزاران به خون خفته طلب حق وجویای عدالت، ارتضاع کرده و می کنید،ننگ کمترین واژه است برای شما وهمفکران شماست.

ای فرومایگان بدانیدشما با به بند کشاندن مبارزان راه آزادی ومسدود نمودن رسانه های داخلی و خارجی و هک کردن سایت ها گورخودتان را عمیق ترمیکنید. با این کارها نمی توانید پل های ارتباطی ایجاد شده بین درون وخارج را تخریب نمایید. با بستن و هک کردن سایت ها و رسانه ها نشان می دهید چه هراسی در دل دارید.ای ضحاک زمان خامنه ای،دیری نخواهد گذشت ویران شدن خیمه پوسیده خود را خواهی دید.تو قذافی مبارک،صدام،را ندیدی!اصولا تو و پایوران نه چشم دیدن نه شعوری برای تشخیص.

آیا شکستن استخوانهای حکومت بشار را نمی شنوی! نه نامه، نه رنجنامه و نه برنامه درکله تو کارگر نیست! تکرار می کنم شاید این لج نامه که نزدیک به جنس تو می باشد تاثیرگذاباشد. روزی باید پاسخگوی این همه جنایت ها وخیانت ها باشید.روشنی چراغ آزادی و دموکراسی خواهی و برابری طلبی مردم به اسارت گرفته،که چهار گوشه عالم را منور کرده است.خامنه ای یقین داشته باش هدف شخص تو که نماد حکومت پوسیده ولایت مطلقه هستید نیست.هدف کلیت است واین کلیت را به زودی برسرت خراب خواهیم کرد.تو وهمدستانت بایدآرزوی مردن را به گور ببرید،شما باید زنده بمانید و دریک دادگاه مردمی محاکمه شوید.

شما به تک تک ناله های مادران داغ دیده، پدران فرزندازدست داده، فرزندان یتیم شده، معلولان گوشه نشین از زمان به قدرت رسیدن این نظام آدم کش و تروریست پرورتا به آخرین لحظه عمر ننگین حکومت ولایت مطلقه فقیه که ۳۴ سال به عناوین مختلف بر این مردم جنایت و خیانت روا داشته اید باید پاسخگوباشید. و آن روز دیر نیست.

نویسنده : مسعود نصرالهی پور

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.