۴ساعت اضافه کاری بدون حقوق کارکنان قراردادی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۱۱مردادپانا نیوز،کارکنان قراردادی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با ارسال پیامی از وضعیت کاری خود در این منطقه عملیاتی انتقاد کرده و تاکید می کنند: مدیریت امور اداری این منطقه هر هفته ۴ ساعت بیش از قانون مصوب کار، کار از این کارکنان می کشد.

براساس این گزارش، هر چند این روزها افکار عمومی و به ویژه تمرکز مدیران و روسا بر روی انتخاب اعضای کابینه دولت یازدهم متمرکز شده است اما مشکل کارکنان قراردادی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان هم در خور توجه و البته تاسف است.

در پیام کارکنان قراردادی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان آمده است:

” سلام بیشتر کارکنان قراردادی شرکت پخش فرآورده نفتی منطقه زنجان به صورت ۲ شیفت (یک هفته شیفت صبح و یک هفته شیفت عصر با یک روز استراحت در هفته) مشغول به کار هستند.

بر این اساس اکثر کارکنان قراردادی بیشتر از ۱۵ ماهه که با امور اداری این موضوع را تذکر می دهند که طبق قانون کار ساعت کار هفتگی ۴۴ ساعته نه ۴۸ ساعت، ولی متاسفانه هیچ گونه جوابی نگرفتیم .

امیدوار بودیم بعد اینکه قراردادی شدیم حداقل طبق قانون کار که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و وزارت نفت خیلی رو این کلمه تاکید میکنه بهمون حقوق بدهند ولی متاسفانه آقایون کوتاهی می کنند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.