اعتراضات در کارخانه قند نقده وارد سومین روز خود شد

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش ۱مردادسولدوز خبر ؛ انتخابات شورای کارگری در کارخانه قند نقده باعث تجمع و اعتراضات کارگری گشته است ، شدت اعتراضات به حدی بوده که فرماندار شهرستان نقده مجبور به دخالت و فیصله دادن به موضوع شده است .

کارگران این کارخانه طی مصاحبه ای با سولدوز خبر ، دلیل اعتراضات خود را مداخله هیئت مدیره کارخانه قند در انتخابات شورا عنوان کردند .

کارگران میگویند : روز شنبه (۳ روز قبل ) ، بعد از مسائل و فشارهای بسیار ، زمان برگزاری انتخابات بود ولی مدیر مالی و مدیر عامل کارخانه قند ، علنا مانع از برگزاری انتخابات شدند .

کارگران می افزایند که مدیران کارخانه قصد دارند از طریق نفوذ افراد وابسته به خود در انتخابات شورا ، استقلال شورای کارگری را از بین ببرند که این موضوع به ضرر کارگران این کارخانه خواهد بود .

کارگران تهدید شده اند که اگر نمایندگان مستقل کارگری از رقابت کنار نکشند ، همگی اخراج خواهند شد .

اعتراضات تا جایی پیش رفته که پای بازرسان استانی نیز به ماجرا کشیده شده ، بازرسان استانی اداره کار در حال پیگیری موضوع از طریق قانون هستند که در صورت درست بودن ادعای کارگران ، ممکن است بیش از سه ماه حبس در انتظار مدیران این کارخانه باشد .

گفتنی است فرماندار نقده به منظور خاتمه دادن به تجمعات کارخانه قند نقده ، امروز جلسه ای در محل فرمانداری برگزار خواهد کرد .

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.