مرگ یک فعال کارگری بر اثر تصادف

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۲۳تیرموکریان،یکی از اعضای جوان کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری اهل بوکان بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

بنابهمین گزارش، “کاوه خدادادی” ظهر روز شنبه ۲۲ تیرماه ۹۲ در مسیر عجب شیر – بناب دچار سانحه تصادف خودرو می شود و بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را در همان لحظه از دست می دهد.

خدادادی که خود راننده خودروی پراید بوده به اتفاق پدرزنش “ابوبکر کریم زاده” در مسیر برگشت از تبریز به بوکان در محدوده عجبشیر – بناب در اثر خستگی دچار سانحه می شود و خودروی او پس از انحراف از جاده چپ کرده و جانش را از دست می دهد. “ابوبکر کریم زاده” دیگر سرنشین خودرو در پی جراحات ناشی از تصادف به بیمارستان تبریز اعزام و هم اکنون آنجا بستری می باشد.

شب گذشته پیکر این فعال کارگری بر روی دستان جمع کثیری از شهروندان بوکانی و اعضای “کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری” که از شهرهای مختلف کردستان آمده بودند تشییع و به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ “کاوه خدادادی”، عضو “کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری” و یکی از فعالین کارگری در کردستان، متاهل و دارای یک فرزند بوده و در شهر بوکان سکونت داشته است.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.