کشته وزخمی شدن ۱۰کارگر در آتش سوزی گسترده در یک مجتمع کارگاهی تولیدی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش۲۰تیرایسنا،آتش سوزی امروز مجتمع کارگاهی تولیدی کارگاهی واقع در خیابان جمهوری کشته وزخمی شدن ۱۰ کارگر را بهمراه داشت.

براساس این گزارش،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شمار قربانیان حادثه حریق در یک مجتمع کارگاهی تولیدی کارگاهی واقع در خیابان جمهوری حد فاصل چهار راه مخبرالدوله و میدان بهارستان،را پیش از این ۳ تن اعلام کرده بود، اصلاح و اعلام کرد: در حریق گسترده در یک مجتمع کارگاهی تولیدی دو تن (یک مرد و یک زن) جان خود را از دست داده و هشت تن دیگر نیز مجروح شدند.

برپایه این گزارش،سید جلال ملکی ‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق گسترده‌ای در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه رخ داده و شعله‌های آتش به طبقات بالایی نیز سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن تعدادی از افراد حاضر و کارگران مشغول به کار در این ساختمان میان شعله‌های آتش و دود، اظهار کرد: آتش نشانان با تقسیم به چند گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آتش نشانان با استفاده از بالابر به طبقات فوقانی و پشت بام ساختمان رفته و پنج تن را که دچار آسیب دیدگی سطحی شده بودند نجات دادند.

وی با بیان اینکه سه تن دیگر نیز که دارای سوختگی بودند توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند گفت: متاسفانه در اقدامی عجیب و عجولانه یکی از کارگران خود را از طبقه چهارم این ساختمان به پایین پرتاب کرد که همین موضوع سبب مرگ وی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل مهار و از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری شده است، گفت: با توجه به اینکه در طبقه سوم این کارگاه تولیدی پارچه و انبار مملو از مواد قابل اشتعال وجود داشت شعله‌های آتش به سرعت به طبقات و اماکن دیگر ساختمان سرایت کرده بود.

بیستم تیرماه۱۳۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.