بررسی وضعیت اجرای استانداردهای کار در ایران و ۲۴ کشور دیگر

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش ۳تیرمهر، سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: استفاده از استانداردهای کار در ۲۵ کشور جهان در یکصد و دومین اجلاس جهانی کار بررسی شد.

کمیته استانداردهای این سازمان پس از بررسی های صورت گرفته در مورد اجرای کنوانسیون ها و توصیه نامه ها مصوبه ای را ارائه کرد. در این مصوبه بر اجرای کنوانسیون ها، اجرای حقوق کار و توصیه نامه های بین المللی کار تاکید شده است.

سازمان جهانی کار اعلام کرده است که بررسی ها در مورد ۲۵ کشور بنگلادش، بلاروس، کامبوج، کانادا، چاد، جمهوری دومینیکن، مصر، فیجی، یونان، گواتمالا، هندوراس، ایران، کنیا، جمهوری کره، مالزی، موریتانی، پاکستان، پاراگوئه، عربستان سعودی، سنگال، اسپانیا، سوازیلند، ترکیه، ازبکستان و زیمبابوه صورت گرفته است.

هدف کمیته استانداردهای بین المللی کار انجام یک نظرسنجی عمومی از وضعیت اجرای مقررات بازار کار است. علاوه بر این، با شناسایی موانع چشم انداز مناسبی در اختیار دولت ها برای مقابله با آنها ارائه می شود.

کمیته استانداردها بر این نکته تاکید دارد که وقتی یک کشوری به عضویت سازمان جهانی کار در می آید و کنوانسیون هایی به تصویب می رسد، کشورها موظف به گزارش دهی اقدامات خود به صورت منظم هستند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.