مرگ کارگرمقنی درعمق چاه

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

به گزارش ۲۴خردادپایگاه خبری ۱۲۵،سه کارگرمقنی که درعمق چاه زیرآوارخاک گرفتار شده بودند سرانجام پس از ۹ ساعت تلاش مستمرو نفسگیر آتش نشانان خارج شدند.

براساس این گزارش، این حادثه بامداد روز۲۴خرداد به دنبال ریزش دیواره چاه خیابانی در خیابان دماوند و گرفتار شدن این سه کارگر مقنی اتفاق افتاد.

علی امینی معاون عملیات منطقه ۳ سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، دراین باره اظهار داشت: سه کارگرافغانی در عمق ۷ متری چاه مشغول کار بودند که ناگهان دیواره چاه بر روی آنها فروریخت به طوریکه یک نفر از آنان به طور کامل در میان خروارها خاک مدفون شد و دو نفر دیگر تا گردن درمیان آوار خاک گرفتار شدند.

وی افزود: خاک چاه به علت دستی بودن آن به شدت سست بوده و دیواره های چاه استحکام لازم را نداشت به این خاطر هرلحظه احتمال می رفت با ریزش های مداوم خاک، این دو نفر هم در زیر خاک دفن شده و جان شان به خطر افتد.

وی با اعلام این که نیروهای آتش نشانی سرانجام پس از تلاش بسیار توانستند دو کارگر ۲۵ و ۳۲ ساله افغانی را زنده از عمق چاه خارج کنند، افزود: پیکر کارگر سوم را هم در زیر خرواری خاک یافتند که با اجرای عملیات آزادسازی سرانجام وی را از زیر خاک و درون چاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که آنان پس از انجام معاینات اولیه فوت وی را براثر ماندن در زیر خاک و نبود اکسیژن تائید کردند

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.