روز ۲۲خرداد سالروز دستگیری فعال کارگری وکودک بهنام ابراهیم ز اده است!

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

در اعتراض به ادامه بازداشت زندانی سیاسی دربند بهنام ابراهیم زاده وتمامی فعالین کارگری دربند اعتراض کنیم !

مردم ایران وجهان کارگران وزحمتکشان ! تمام کسا نی که بهنام نیز مانند شما یک زحمتکش بود ؛ اتحادیه های کارگری که بهنام نیز مانند یکی از اعضای کارگران شما بود نهادهای مدافع کودکان که بهنام نیز مانند شما دوستدار کودکان بود ؛ مردم ازادیخواه وجوانان ودانشجویان کارگران وزنان ومردان سازمانها ونهادهای حقوق بشری وانساندوست تمامی کسانی که به ازادی وبرابری وانسانیت ورفاه انسانی به دمکراسی ارج می گذارید .

بهنام ابراهیم ز اده دوست بزرگ کودکان یارو یاور دهها خانواده کارگری در ۲۲ خرداد ۸۹سوار اتوبوس شرکت واحد در مسیر میدان انقلاب وازادی توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شد چها رماه وی را در بند انفرادی ۲۰۹ زیر سخت ترین فشارها واذیت وازار ها نگه داشتند بهنام بارها دست به اعتصاب غذا زد که در نتیجه دچار بیماری شدید ود رحال حاضر براثر ضرب وشتم های وارده از ناراحتی های گوش وگردن رنج می برد. د ردادگاهی که هیچ شباهتی به به دادگاه وعدالت نداشت اور ا به بیست سال حبس ناعادلانه محکوم کردند که در نهایت این حکم به پنج سال حبس تعزیری کاهش یافت.

او با فشار بی وقفه شما مردم ازادیخواه شما سازمانها ونهادهای حقوق بشری تشکلهای واتحادیه های کارگری مدتی پیش به مرخصی وبر بالین تنها فرزند بیمارش نیما قرار گرفت امابا وجود اینکه پزشکان بیمارستان محک وپزشک قانونی تهران تایید کرده بودند که بهنام باید در کنار فرزند بیمارش بماند مجال این را ندادند که در کنار تنها فرزندش که هم اکنون مرتب شیمی درمانی می شود بماند وبه وضعیت پزشکی خودش رسیدگی کند بهنام را به زندان برگرداندند؛ نیما ابراهیم ز اده که بیش از چها رماه است به سرطان خون مبتلا شده است نیاز فوری به حضور پدرش دارد نبودن بهنام در کنار نیما یعنی قطع داروهای نیما !

روز ۲۲خرداد روز دستگیری این فعال کارگری وکودک بهنام ابراهیم ز اده است ما دوستان ورفقای بهنام اکنون رو به تمامی انسانهای شریف وازادیخواه جهان ؛ تشکلهای کارگری وسازمانهای مدافع حقوق بشری رو اورده ایم ؛ ما از همه کارگران ونهادهای کارگری می خواهیم که برای ازادی این زندانی سیاسی دربند که پدر فرزندی است که در بستر بیماری است وهمسری تنها که چشم به راه وی هست تلاش کنند ما برای ازادی بهنام ابراهیم ز اده با کمک شما انسان دوستان وازادیخواهان امیدواریم وچشم انتظار کمک برای او ودیگر زندانیان سیاسی هستیم .

دوستان ورفقای بهنام ابراهیم ز اده نوزدهم خرداد ۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.