آخرین خبر از وضعیت فعال کارگری جلیل محمدی

این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید :

بنا به گزارش دریافتی با گذشت بیش از یک ماه از بازداشت جلیل محمدی فعال کارگری و عضو کمیته‌ی هماهنگی خانواده و دوستان نام‌برده هنوز از وضعیت وی و مدت بازداشتش بی‌خبرند.

علیرغم اینکه روز جمعه دهم خردادماه از سوی اداره اطلاعات سنندج به خانواده جلیل محمدی اطلاع داده شده بود که روز شنبه جلیل با خانواده‌اش تماس تلفنی خواهد گرفت و از وضعیت خودش آنها را مطلع خواهد کرد ولی روز شنبه نه تنها از تماس تلفنی جلیل خبری نبود بلکه مادر وی نیز که به ستاد خبری اداره اطلاعات سنندج مراجعه کرده بود، با جواب سربالای مامورین مواجه شده و به وی گفته بودند که هنوز پرونده جلیل تکمیل نشده و فعلا با او کار داریم چون جلیل به تماسهای ما جواب نداده است و می‌بایست پس از آزادی از کرج خودش را به ما معرفی می‌کرد ولی اینکار را نکرده استٰٔ؛ همچنین در مراسم اول ماه مه و دیگر مراسم‌ها شرکت داشته است. در طول مدتی که جلیل محمدی در بازداشت اداره اطلاعات به سر می‌برد تنها ۲ بار تماس تلفنی کوتاهی با خانواده‌اش داشته است.

کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری ضمن محکوم نمودن تداوم بازداشت جلیل محمدی به اتهامات واهی، خواهان آزادی فوری و بی قید شرط وی و دیگر کارگران و فعالین کارگری و زندانیان سیاسی می‌باشد.

کمیته‌ی هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری-۱۴ خرداد ۱۳۹۲

مطالب مرتبط با این موضوع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Layer-17-copy

تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه رنگین کمان بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد.